Mitä mie teen tuon pojun kanssa?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Käy nukkumaan illalla puol 8 aikaan ja normisti oon käyny aamulla herättelemässä vähän ennen kasia aamupuurolle ja tarhaan. Tarhassa nukkuu n. tunnin päikkärit. Nyt on ruvennu heräilee aamulla 6 aikaan tai ennen. Eli yhtäkkiä jätti 2 tuntia pois yöunista :o Ja nyt on sit aamuisin kiukkunen ku persiiseen ammuttu karhu |O

Tiedätkö mihin hän herää?
Meidän tyttösen (2.5v) yleinen heräämissyy on naapurin töihin lähtö :kieh:
Naapuri lähtee aamuvuoroon mennessään jo ennen klo viittä, viime yönä tyttönen heräsi toisen puolen naapurin pihaan ajaneen ison auton takia :headwall:

Mun mielestä taas avainsana on se, että totutuista nukkumaanmenoajoista pidetään kiinni. Eli jos on mennyt puoli 9 nukkumaan, siitä pidetään kiinni. Se menee ohi aikanaan tuo touhu. Tekeekö hampaita?

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Salama McQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä:
nukkuneet noin 2-vuotiaasta 9 tuntia, ei päiväunia.

Ai kauheeta! Meidän muksut ois todella vaaraksi itselleen 9 tunnilla vuorokaudessa. :D

juu, niin meidänkin :D :D tuo ekaluokkalainenkin nukkuu vielä 9-10tuntia ja joskus 11-12 =)

Niin ja minä nukkuisin 9-10 tuntia yössä jos saisin. :ashamed: :D Ei tekisi tiukkaakaan... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä:
nukkuneet noin 2-vuotiaasta 9 tuntia, ei päiväunia.

Ai kauheeta! Meidän muksut ois todella vaaraksi itselleen 9 tunnilla vuorokaudessa. :D

juu, niin meidänkin :D :D tuo ekaluokkalainenkin nukkuu vielä 9-10tuntia ja joskus 11-12 =)

Niin ja minä nukkuisin 9-10 tuntia yössä jos saisin. :ashamed: :D Ei tekisi tiukkaakaan... :whistle:

juu, samma här :D mutta koitan pärjätä kahdeksalla, että saan tehdä jotain lasten nukkumaanmenon jälkeenkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:
Tiedätkö mihin hän herää?
Meidän tyttösen (2.5v) yleinen heräämissyy on naapurin töihin lähtö :kieh:
Naapuri lähtee aamuvuoroon mennessään jo ennen klo viittä, viime yönä tyttönen heräsi toisen puolen naapurin pihaan ajaneen ison auton takia :headwall:

Mies lähtee töihin puol 6 aikaan, mut lähtee kävellen, ni ei pidä meteliä... Ja nukutaan yläkerrassa, ni sinne ei edes kuulu oven loksahdus...

Yhteistyössä