Mitä maksaisit itkuhälyttimestä? Ja kokemuksia kiitos onko tarpeellinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nytkyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nytkyn

Aktiivinen jäsen
09.01.2007
3 276
0
36
Elikkäs olen miettinyt itkuhälyttimen hankkimista tulevalle, kun parvekkeella nukuttaa meinasin ja kuitenkin on sisällä aina jonkinmoinen meteli ettei välttämättä kuule ja minua on alkanu hirvittään etten edes muistaisi sitten käydä katsomassa vaunuja :ashamed: :ashamed: , elikkäs löysin philipsin valkokeltasen itkuhälyttimen hintaan 54,90e. Onko kallis? Käytettynä en taida uskaltaa ostaa kun ollut niin paljon nyt tuota että ei saa tuotetta/rahojaan jos ostaa kirppispalstalta/huutonetistä...

Ja onko se sitten miten tarpeellinen loppujen lopuksi?

tuo on ainakin halvin mitä mie olen nähny. ei onneksi ostettu ku ei ollu tarvetta, ei meillekään sisälle kuulunu mitään ku partsin ovi oli tietty talvella kiinni mut kyllähän ne vauvat sen verran sätkii että ikkunasta näkee jos ei viihdy ;) meillä ainaki alku semmonen heiluminen että jarrut piti vaunuihin laittaa ettei ne sentään lähe liikkeelle....

ku veli oli pieni niin siitä oli tosi paljon hyötyä, tykkäs niin nukkua pihalla, ja talon toiselta puolelta ei välttämättä kuullu heti jos lapsi inahti.
ei tuo oo hinnalla pilattu ollenkaan, mutta jos haluaa säästää niin onko lähipiirissäsi jollakin lainata?

meidän taitaa olla lainassa isäpuolen veljellä :)

tätä tultaisiin käyttämään myös äitini ja siskoni pihalla, jotka ovat kiitettävän kokoiset...miehen kanssa vielä puhetta ja taitaa kyllä kallistua oston puolelle :D philips taitaa olla ihan hyvä merkki?

minulla 4 lasta ja tälle viimeiselle ostin häyttimen, mutta oikeastaan aikas turhaan. lapset ei ole huutaneet vaunuissa vaan muuten vaan jo vimmatusti potkinut kun on hereillä. eli meillä kyl jäi sen käyttö muutenkin ihan muutamaan kertaan, tiiviisti muutenkin seuraan lapsen vaunussa oloa.

Juu suosittelen kyl. Ihan sillä tarjosin, ett jos sit huomaisit, ettet tarviikkaa, ni ei harmittais rahojen hukkaan meno.

Nii juu, kokemuksia: mä kyl suosittelen. Ihana ku ei tartte olla jatkuvasti kurkkimassa vaunuihin, vaikken täysin vempeleeseen luotakkaa. Mut voihan sen sit myydä, jos huomaa, ettei tarttekkaa:)

rivarikämpäs meillä ei kuulunut lapsen omasta makkarista meidän makkariin joten yöllä oli hyvä niin heräs ääniin..eli oli tarpeenja maksoin jotain 25e..toinen syntyy niin hyvä nykyisessä sitten et kuulee yläkerrasta äänen päivällä..

Kannattaa harkita semmoisen radiopuhelimen ostamista jossa on itkuhälytin toiminto mukana samaan hintaan saa ja on monikäyttöisempi. Meillä ainakin ollut tosi paljon käytössä, alkuun oli philipsi ei toiminut hyvin jotaén vaihettiin super novaan se on parilla lapsella jo toiminut hyvin...

Minä suosittelen myös lämpimästi itkuhälyttimen hankintaa. Me asutaan kerrostalossa, ja kun vauva nukkuu parvekkeella niin ei tarvihte koko aikaa kytätä sinne. Kun ei sieltä kuitenkaan niin hyvin äänet kuulu sisälle. Itkuhälytin ollut vuoden verran joka päivä meillä käytössä. =)

Lisäänpäs vielä, että meillä on varmaan juuri tuo malli, jota olet harkinnut, maksettiin siitä uutena n.50-60 euroa. Mutta varmaankin itse uskaltaisin ostaa käytettynäkin sellaisen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hippi:
Kannattaa harkita semmoisen radiopuhelimen ostamista jossa on itkuhälytin toiminto mukana samaan hintaan saa ja on monikäyttöisempi. Meillä ainakin ollut tosi paljon käytössä, alkuun oli philipsi ei toiminut hyvin jotaén vaihettiin super novaan se on parilla lapsella jo toiminut hyvin...

Mitä minä teen radiopuhelimella? tartten vaan itkuhälytintä

meillä on radiopuhelimet itkuhälyttiminä koska ukin ostama itkuhälytin ei toiminut luotettavasti. radiopuhelimet toimii loistavasti. niitä voi myös kantaa huoneesta toiseen, partsille ei tartte pistoketta jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
Alkuperäinen kirjoittaja hippi:

Mitä minä teen radiopuhelimella? tartten vaan itkuhälytintä

Sitten ku ootte kyläilemässä siskon tai äitin luona, ni pihalla grillaaja voi esim. huudella sisälläolijat syömään radiopuhelimella! =)

Meillä on kanssa Gobran radiopuhelin, jossa itkuhälytin toiminto. Olen ollut tyytyväinen ja käyttöä on ollut (muussakin kun itkuhälytin tarkoituksessa - mm. tv-antennin asennuksessa yms.).

Meilläkin oli radiopuhelimet. Niissä akut mukana ja pöytälaturi, johon puhelimet laitettiin. Aivan loistavat ja toisekseen halvemmat kuin itkuhälytin ja ei ota häiriötä ja kanavia monta, niin ei varmaan oo kukaan samalla linjalla. Maksoi 60e.

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=289945&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10070&categoryId=10117
tätä mallia olisin siis ostamassa, onko kokemuksia kun on vain 2 kanavaa?

huutonetistä kattelin sit tällaista
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=59961739

mikä ero on tuolla sinisellä ja keltaisella philipsillä?

Yhteistyössä