Mitä maksaisin kaverille lapseni hoidosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rokko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rokko

Vieras
Mun kaveri lupautui hoitamaan lastani päiväksi(mahd.kahdeksikin) kun mä ja mies ei voida olla kotona. Itse ehdotettiin korvausta ja hän sanoi, että ihan omantunnon mukaan....Mikähän olis sellanen kohtuullinen summa? Ja kyseessä on paras kaveri joka on hoitanut lapsiamme ennenkin ja me hänen lasta+haetaan toistemme lapsia useita kertoja kuukaudessa hoidosta jne...

Yrittäisin ennemmin sopia että voi vastavuoroisesti tuoda joskus oman lapsen hoitoon kun on tarvetta. Ja varaisin jotain herkkuja/puuhaa koko porukalle hoitopäivän ajaksi.

15€ tunti,tai sitten joku könttä summa. Tuliaiset on kyl kans kivoja,itse olen ollut hoitamassa siskoni lapsia yön yli ja tuliaisia sain,muuta en kyllä ois kaivannutkaan.

Noi "tuliaisetkin" kuulostaa kivalle, mut ajattelin vaan kun on työttömänä, että olisko rahalle käyttöä ennemmin vaikkakin olis aika pieni summa(50e ajattelin), mut voisin mä jotain juttujakin viedä hänelle. Kiitti ideasta!

Mä veisin sellaisen joulukorin missä on kaikenlaista kivaa, suklaata, glögiä, kahvia, hedelmiä, keksiä jne. ja lupautuisin vastavuoroiseen lapsenhoitotekoon. Mun mielestä on aika julmaa alkaa makselemaan muutamia kymppejä lapsenhoidosta. Mut joo... omat ruuat kyllä veisin lapselle tai pistäisin jotain yhteistä ruokaa mukaan ettei tarvitse muiden ruuilla elää.

Yhteistyössä