Mitä mahtaa tapahtua nyt ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt nikittä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyt nikittä

Vieras
Olen odottanut ja odottanut, että avokkini rupeaisi kohtelemaan niin kuin sellaista ihmistä kohdellaan ketä rakastaa ja kenestä välittää, aina on jokin syy, milloin stressi milloin vika on minussa, tätä on siis jatkunut jo muutaman vuoden, välillä pari hyvää päivää ja taas alkaa sama homma, ei turhia turista, ei enää edes saunassa käydä samaan aikaan (se johtuu minusta), en halua väkisin tungeta paikkaan jonne minua ei ehkä kaivata, tosin en tiedä sitä, mutta koska painoni ei ole palautunut ennalleen kahden lapsen ja kaikenlaisten muiden ongelmien jälkeen, tunnen oloni sillä saralla aika epävarmaksi ja rumaksi, no eilen sitten pato pääsi osin murtumaan ja laiton avokille tekstiviestin, koen puhumisen tällä hetkellä todella vaikeaksi ja toinen sen tietääkin ja siksi varmaan onkin koko-ajan kuin myrskynmerkki, tietää etten pysty tulemaan puhumaan, se mitä pelkään sitä ei taida tietää kukaan, en siis eroa, ehkä sitä negatiivisuutta ja tunnetta, että taas tässä kävi toisin kuin olin ajatellut. Joka tapauksessa viesti meni osapuilleen näin; olen odottanut, että muutosta tapahtuisi, syitä vaan toisensa perään, mutta ei koskaan mitään muutosta, ja jos tapahtuukin, niin sekin etäämälle. Odotus on jo alkanut käymään minulle kohtuuttoman rankaksi, tätä en halua, selvitä mitä sinä haluat, kerro se ja toimi sen mukaan, tästä hetkestä eteenpäin, ei sitten joskus, se joskus kun ei koita koskaan.

No oi sitten eilenkin töissä yhdeksään asti, pyysi kyllä laittamaan saunan, mutta ei puhunut taaskaan sanaakaan, toisaalta ei ollut kuin myrskynmerkki niinkuin oletin, meni nukkumaan ja oli lähtenyt jo ennen seitsemää aamulla, ei viestiä ei mitään. Mitähän nyt tapahtuu, miettiikö ihan oikeasti, vaiko ei vaan viitsi välittää koko asiasta. Aikaisemminei ole ollut kovinkaan yhteistyöhaluinen jos olen vihjaissutkaan, että en jaksaisi tämmöistä, olettaa aina että tarkoitan muuttavani lasten kanssa pois, ei halua luopua lapsista ja joskus päästi asian tiimoilta muutaman sammakonkin suustaan.

Kohta kyllä täräytän uutta viestiä menemään, jos en saa itseäni rauhoitettua, help, ei näin voi asioita hoitaa
:'( :'( :'(

Kyllä on aikas huonosti asiat, jos tekstareihin pitää mennä. Ota vähän välimatkaa, siis oikeesti meet jonnekin vähäksi aikaa ja mieti, onko teillä mitään syytä jatkaa, miehellesi se myös toiminee herätyskellona. Aika vaikealta tuo kyllä vaikuttaa. Sinulla on ilmeisein huono itsetunto, muista kuitenkin, että olet ihana ja arvokas ihminen, ja monelle rakas! =)

Yksi kylmiä tosiasioita on se että se mies ei ole ajatustenlukija eikä miehet ymmärrä vihjailuista mitään.

Ihan ensiksi pitää saada sanottua miksi on paha olla ja mitä toivoo toiselta.Mistä se miehesi tietää että sun on vaikea puhua asioista jos et sitä hänelle sano.
Mies kuvittelee että kun et kommentoi mitään negatiivista ,että sinun on hyvä olla teidän suhteessa.
Toinen asia on se että jos mies häipyy aamulla ennen seitsemää ja tulee illalla yhdeksän aikaan kotiin,hän on varmasti niin väsynyt ettei paljon syvälliset keskustelut siinä tilanteessa kiinnosta.

Mun on vaikea aina ajatella kun niin moni sanoo ettei pysty miehensä kanssa keskustelemaan että mikä siinä voi olla niin vaikeaa.Asuu ja elää ihmisen kanssa jonka pitäisi olla se rakkain ja tärkein ja luotettavin sekä läheisin ihminen.Kyllä sen kanssa pitäisi voida puhua mistä vaan.Kenen kanssa sitten jos ei oman puolison.

Tuosta tekstiviestistä vielä,se kuulosti tosi syyttävältä ja oletko varma että se meni edes perille?

anteeksi vain mutta tosi sekava viesti jos et ole aikaisemmin suuta avannut??mutta ymmärrän että pidemmän päälle sitä tavallaan "luovuttaa"jos se puhuminenkaan ei juuri tulosta ole aiemmin tuottanut? :/ ettei jaksa "jauhaa"samasta niinsanotusti.Onko miehesi antanut ymmärtää ettei tykkää ulkonäöstäsi kun se sinua näkyy vaivaavan(ei samaan saunaan)?laita siihen tekstariin että teidän pitää JUTELLA varata aikaa siihen että puhutte?lapset hoitoon siksi aikaan???mikään ei puhumatta valitettavasti selviä.Ukkosi vaikuttaisi ihan tyypilliseltä köriläältä joka painaa duunia eikä tunteistaan sinua kohtaan osaa turista saatikka osoittaa?MONET (oma miehenikin liian usein)käyttäytyvät juuri näin... :/ Olen väkisin saanut hänet puhumaan ja hän sanookin ja kiittää jälkeenpäin kun jaksan olla kärsivällinen ja puhua hänen kanssaan ,että se helpottaa häntäkin....kun saa asiat tuuletettua.Tekstareita minäkin viljelen,mutta lähinnä puhumisen lomassa.

Olen samoilla linjoilla clivian kanssa, miehet on putkiaivoisia.. :D Ei pahalla, mutta miehelle on asiat sanottava suoraan ja helposti, heidän kanssaan ei onnistu naiselle tyypillinen polveileva keskustelutyyli. Siis esimerkiksi näin: Minusta tuntuu, ettet välitä minusta enää. Haluaisin, että oltaisiin kotona joskus kahdestaan/käytäisiin yhdessä ulkona/pidettäisiin yhteinen loma jne. On hyvä kuvailla tarkasti, mitä haluaa miehen tekevän. Muutettavia asioita ei kannata olla kerralla kovin monta, ehkä kaksi enintään, miehillä kun ei pysy päässä monta asiaa kerrallaan, eli kuten ukko hienosti sanoo "sinä kulta hallitset paremmin muuttuvia ja vaihtelevia kokonaisuuksia"..
Monet miehet eivät myöskään rakasta pitkiä keskusteluja, varsinkaan suhteesta. Meillä on toiminut niin, että lähdetään ulos, juodaan kahvia tms. jossain rauhassa, ilman lapsia, ja jutellaan ihan niitä näitä. Sinne sekaan voi sitten "piilottaa" muutaman asiankin. Muuten ainakin minun ukko ottaa asian niin, että tässä vaan taas häntä läksytetään, eikä kuuntele sanaakaan mitä sanon. Ja sellainen keskustelu on ihan turhaa.

Yhteistyössä