Mitä mahtaa liikkua miehen mielessä kun häntä ei haittaisi harrastaa seksiä ilman kortsua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Carina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Carina

Vieras
Tietää että en käytä mitään ehkäisyä kuten pillereitä tms. Olemme olleet yhdessä aika vähän aikaa. Miestä ei kuitenkaan tuntuisi haittaavan ilman kortsua seksin harrastaminen ja saattaa kysyä monta kertaa, että tarvitaanko me nyt kortsua. Näin kävi tässä yks päivä kun vähän piti olla varomaton ja mies työnteli muutaman työnnön ilman kortsua ja kyseli, että pitääkö laittaa kortsu. Lopulta käskin laittaa ja loppuun asti ei menty ilman ehkäisyä.

Mitä tästä oikein pitäisi ajatella? Miehellä on itsellään kaksi lasta joten tietää kyllä kuinka lapsia tehdään.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Miehillä on tarve levittää siementään?

Aika moni mies tuntuu haluavan ilman kortsua kun tuntuu paremmalta. Kyllä se munkin mielestä tuntuu paremmalta ilman kortsua, mutta pitää ajatella sitä raskauden riskiä kuitenkin. Tuskin kaikilla ilman kortsua pesää vinkuvilla on tarvetta saada levittää siementään vaan haluavat vain saada parasta mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mies ei tykkää kondomeista? Ymmärrettävää, en mäkään niistä tykkää, eikä suurin osa mun tuntemista miehistä joiden kanssa asiasta on joskus juteltu.

Mutta kun mä en syö pillereitä tms. niin pakkohan se on käyttää kortsua etten tule raskaaksi. Pitäisi varmaan hommata pillerit.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mies ei tykkää kondomeista? Ymmärrettävää, en mäkään niistä tykkää, eikä suurin osa mun tuntemista miehistä joiden kanssa asiasta on joskus juteltu.

Mutta kun mä en syö pillereitä tms. niin pakkohan se on käyttää kortsua etten tule raskaaksi. Pitäisi varmaan hommata pillerit.

Mies ei voi tulla raskaaksi...mies voi häipyä, tai käskeä sinun hankkiutua ongelmasta eroon, jos tulet raskaaksi.
Jotkut miehet ovat sellaisia :/
Ja tykkää tai ei, niin tottakai suhteen alussa pitää käyttää kondomia (jopa pillereiden kanssa) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mikset kysy siltä? Älä nyt ainakaan automaattisesti kuvittele, että se haluaa lapsen.

No en mä mitään oleta justhan mä tässä kysyn että mitä mahtaa liikkua hänen päässään. Kyllä mä tämän seuraavalla kerralla otan puheeksi että mikä nyt oikein on homman nimi.

No meillä vähän sama tilanne. Mies tietää etten käytä ehkäisyä, tietää että haluan toisen lapsen, tietää etten aborttia tekisi jos raskaaksi tulisin. Ja silti panee menemään ilman kortsua.

Alkuperäinen kirjoittaja --:
miksi et sit käytä pillereitä? ehkä se haluaa tartuttaa sulle taudin :whistle:

Ei ole tullut vielä hankittua pillereitä enkä mä niitä kovin mielelläni söisi. Joudun muutenkin syömään lääkkeitä ja olen joutunut syömään joten en haluaisi vielä lisää "myrkkyä" elimistöön.

Ei ole tullut vielä hankittua pillereitä enkä mä niitä kovin mielelläni söisi. Joudun muutenkin syömään lääkkeitä ja olen joutunut syömään joten en haluaisi vielä lisää "myrkkyä" elimistöön.

Kuparikierukka?

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Miehillä on tarve levittää siementään?

Aika moni mies tuntuu haluavan ilman kortsua kun tuntuu paremmalta. Kyllä se munkin mielestä tuntuu paremmalta ilman kortsua, mutta pitää ajatella sitä raskauden riskiä kuitenkin. Tuskin kaikilla ilman kortsua pesää vinkuvilla on tarvetta saada levittää siementään vaan haluavat vain saada parasta mahdollista.

Minulle miehet ovat sanoneet, ettei se kondomi vie tuntoa, kunhan se vain istuu hyvin ja on tarpeeksi ohut. Kondomin kanssa seksi ei tietenkään ole aivan yhtä spontaania kuin ilman, mutta olen sitä aina itse halunnut käyttää.
Tuo tarve levittää siementään oli tarkoitettu oikeastaan vitsiksi.

Kuparikierukka?

Saako sen kuka vain? Siis ettei ole mitään ikärajoituksia tai pitää olla lapsia yms? Mulla on yksi lapsi. Paljonko maksaa?

Kuparikierukka?

Saako sen kuka vain? Siis ettei ole mitään ikärajoituksia tai pitää olla lapsia yms? Mulla on yksi lapsi. Paljonko maksaa?

Yksi lapsi riittää :), ei oo ikärajoituksia. Hintaa en tiedä....monessa kaupungissa ensimmäinen kuparikierukka on ilmainen. 5 vuotta sitä voi pitää.

Yhteistyössä