Muistaako kukaan mitä maksaa suurinpiirtein esim. Tikkurilan sisäseinämaalit? Siis hintatasoa edes suunnilleen, mulla ei ole näistä mitään käsitystä ja netistä löytyy hintoja yllättävän huonosti :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Henkilökunta:Meillä maksaa vain 1e/l maali kuin maali.
Alkuperäinen kirjoittaja Olivia83:Sävytys riippuu tietty siitä millaiseksi sävytetään, kallein voi maksaa ehkä kympin tohon 2,7 litraan. Ja ei kannata mitään halpamerkkiä ostaa vaan kunnon tikkurilaa, mä ostin tytön huoneeseen k-raudasta halvempaa sisämaalia ja kostealla pyyhkiessä tarttuu rättiin väriä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi olen tyhmä:mut mitä toi sävytys meinaa meinaako se siis jotai sävytettä tarkoitan siis et jos neutraalilsti haluu just jollai sävyl vaan maalata et laitetaanks se siihen päälle vai voiks sen laittaa pelkästää seinään
kyselen vaan
Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi olen tyhmä:mut mitä toi sävytys meinaa meinaako se siis jotai sävytettä tarkoitan siis et jos neutraalilsti haluu just jollai sävyl vaan maalata et laitetaanks se siihen päälle vai voiks sen laittaa pelkästää seinään
kyselen vaan