Mitä mä voin tehä,että asiat menee eteenpäin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
en halua sanoa mitenkään pahalla, tajuan että olet varmasti mielettömän huolissasi ja hyvä äiti.

MUTTA jos tämä tilanne olis mun 5 lapsen kohdalla niin a vaihtoehtona mä olisin mennyt sinne sairaalaan ja vaikka kirveellä uhaten hoitanut sen lääkärin meitä katsomaan ja tietysti koko suku olis antanut vaikka KAIKKI rahansa ja vaikka lennättänyt meidät maailman ääriin jotta tyttö oltaisiin saatu PARHAALLE mahdolliselle yksityiselle!!!! ja tämä olisi tapahtunut HETI kun nuo oireet olisi huomattu, nuo on VAKAVIA oireita!! olisin selvittänyt kaikki mahdolliset yksityiset lääkärit, vaikka ulkomaita myöten ja hoito olisi aloitettu heti, maksoi mitä maksoi.

olen nimittäin hoitanut tyttöä joka on 5v iässä saanut aivovaurion (suoni ruvennut vuotamaan verta) ja muuttunut normaalista lapsesta täysin autettavaksi taantuneeksi... tee jotain nainen, pian!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
en halua sanoa mitenkään pahalla, tajuan että olet varmasti mielettömän huolissasi ja hyvä äiti.

MUTTA jos tämä tilanne olis mun 5 lapsen kohdalla niin a vaihtoehtona mä olisin mennyt sinne sairaalaan ja vaikka kirveellä uhaten hoitanut sen lääkärin meitä katsomaan ja tietysti koko suku olis antanut vaikka KAIKKI rahansa ja vaikka lennättänyt meidät maailman ääriin jotta tyttö oltaisiin saatu PARHAALLE mahdolliselle yksityiselle!!!! ja tämä olisi tapahtunut HETI kun nuo oireet olisi huomattu, nuo on VAKAVIA oireita!! olisin selvittänyt kaikki mahdolliset yksityiset lääkärit, vaikka ulkomaita myöten ja hoito olisi aloitettu heti, maksoi mitä maksoi.

olen nimittäin hoitanut tyttöä joka on 5v iässä saanut aivovaurion (suoni ruvennut vuotamaan verta) ja muuttunut normaalista lapsesta täysin autettavaksi taantuneeksi... tee jotain nainen, pian!

Ei aikasemmin tutkimuksissa ole ollut tällästä väliä vaan ollaan ravattu siellä usein. Se että tuolla päässä on jotain saatiin tietää maaliskuun lopussa ja nyt on tosiaan kestänyt,kun on meidät unohdettu :( Kyllä mä olen sinne soitellut ym.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

elä viitti äitiä syyllistää.. varmasti on kaikkensa tehny!!!

sain tänään uuden ajan lähemmäksi. Tulosten kuunteluun,eli tietävät ilmeisesti mitä päässä on ja samalla saan c-todistuksen käteen :) sieltä annetaan sitten terapia ajat ja muut jatkotutkimus ajat.

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
sain tänään uuden ajan lähemmäksi. Tulosten kuunteluun,eli tietävät ilmeisesti mitä päässä on ja samalla saan c-todistuksen käteen :) sieltä annetaan sitten terapia ajat ja muut jatkotutkimus ajat.

Hieno homma! Sitkeys palkitaan sentään joskus :) . Tulehan sitten kertomaa, mitä löytyi. Koska teillä on se aika?

Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:

Hieno homma! Sitkeys palkitaan sentään joskus :) . Tulehan sitten kertomaa, mitä löytyi. Koska teillä on se aika?

3.6 on aika :)

voi siiri, toivottavasti tiedätte jo mistä on kyse ja saatte siihen avun. toivottavasti ei ole mitään peruuttamatonta. käsittämätöntä tuo lääkärin toiminta. muistathan tehdä hänestä valituksen heti kun vain jaksat. tässä kohtaa harkitsisin kyllä jo vakavasti tekeväni poliisille tutkimuspyynnön ko lääkärin toiminnasta.

Voimia koko perheelle. Toivottavasti eilinen käynti tuo uutta tietoa ja pääsette aloittamaan hoitoa.

Minäkin tekisin joka tapauksessa ilmoituksen hoitovirheestä, sillä 5 vastaamatonta soittopyyntöä ja parin kuukauden katkos vakavan sairauden syyn selvittämisessä ja hoidon aloittamisessa on jo tosi iso moka.

Kaikkesi olet kyllä tehnyt ja hienosti jaksanut toimia, vaikka tilanne vaikuttaa sietämättömän raskaalta. Paljon voimia jatkoon teille ja toivotaan, että saatte rakkaanne kuntoon :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Pörri:
Ei kait sieltä oo löytyny jotai täysin peruuttamatonta,ko Siiriä ei näy :-(

Mä alan myös vähän huolestua, että mahtoiko tulla todella järkyttäviä uutisia. Silloin tuskin tulee ensimmäisenä mieleen käydä kaksplussalla kertomassa.

Yhteistyössä