mitä mä voin itselleni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "plopp"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"plopp"

Vieras
mulla ei oo vissiin yhtään kunnianhimoa. tai no kyllä mä kaikenlaista haluaisin mutta olen kai liian väsynyt, tyhmä tai laiska onnistumaan missään. minusta tuntuu että minut on tuomittu olemaan tämä tyhmä, epäonnistunut köyhis.

aina tulee sellainen hemmetin tyhmä tunne. työpaikallakin tunnen olevani lähinnä vain haitaksi ja vaivaksi muille vaikka kuinka yritän parhaani. :(

että mä olen onnistunut oikein urakalla tekemään elämästäni epämieluisan. nyt on sitten liian myöhäistä korjata asiat.

Mitä tarkoitat tuolla, että liian myöhäistä korjata asiat? Jos olet tehnyt elämästäsi epämieluisan niiin varmaan voit sitten sitä parantaakin. Asutaan kuitenkin Suomessa eikä jossain etelä-amerikan slummissa.

[QUOTE="vieras.";29421654]Mitä tarkoitat tuolla, että liian myöhäistä korjata asiat? Jos olet tehnyt elämästäsi epämieluisan niiin varmaan voit sitten sitä parantaakin. Asutaan kuitenkin Suomessa eikä jossain etelä-amerikan slummissa.[/QUOTE]

Ehkä jossakin asioissa se saattaa olla mahdollista. Tarkoitan lähinnä että oli esim virhe muuttaa maalle. Poiskaan en voi enää muuttaa koska mies ja lapset eivät suostu muuttamaan. Ammattiakaan ei voi tuosta vaan vaihtaa kun ei periaatteessa ole mitään opiskeluvaihtoehtoja täällä päin tällä hetkellä mitä voisin opiskella. Jotenkin vaan on niin sidottu.

Paitsi en mä kuitenkaan siinä mielessä ole laiska että makoilisin vaan kotona. Kyllä mä siivoilen paljon tiskaan puuhastelen lasten kanssa ja koti on tiptop kunnossa.

Mutta jotenkin vaan en menesty työssä enkä opinnoissa, enkä harrastuksissa. :(

Yhteistyössä