mitä mä tekisin lasten kanssa tänään kun ulos ei millään jaksaisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinkkejä?

Vieras
Olen flunssassa, lämpöäkin on joten ulkona palelu ei oikein innosta.. lapset 1v ja 3v, pienempi myös nuhassa mutta se nyt ei ulkoilua estä vaan tää mun väsyny ja paleleva olo. :(

aamupäivällä jo askarreltiin joten ei sitä... oliskohan kuin paha jos laittasin lapset alasti kylpyhuoneeseen ja sormivärit matkaan? ne kyllä sotkee sitä sit joka paikkaan mut sehän lähtee ihan suihkuttelemalla pois... ääh, toisaalta ei jaksa kovin isoa siivoamistakaan, ja sit pitäs pestä molemmat päästä varpaisiin...

ideoita?

tykkääks ne lillutella ammeessa jos kasaat niille ison määrän vesileluja mukaan??
piirtelyä ja värittelyä,elokuvaa,pikku napostelua,leipomista,tai sit teet majan niitten kans vaikka keittiön pöydän alle jne...

tv:täki voi katsella koska jos äiti on esim. kipeä ei haittaa vaikka muksut katsoo tv:tä..vaikka 1v. ei varmaan vielä niin kinostunut ole mutta 3v. varmaan katsoo saat itsekki hiukan levätä.

lapset oli just illalla kylvyssä, tykkäävät kyllä olla. leipoa en jaksa, tai siis kun ensin pitäs mennä kauppaan niin se on nyt liian ylivoimasta... ehkä me pidetään disco ja sen jälkeen katotaan jos vaikka sotkisivat niillä sormiväreillä. tuo muovailuvaha oli hyvä mutta meillä ei ole sitä... pitääkin ostaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
tv:täki voi katsella koska jos äiti on esim. kipeä ei haittaa vaikka muksut katsoo tv:tä..vaikka 1v. ei varmaan vielä niin kinostunut ole mutta 3v. varmaan katsoo saat itsekki hiukan levätä.

tätäkin tehtiin aamulla ennen askarteluja... mutta tuo 3v vaan villiintyy sitten illalla muutenkin niin jos telkkaa katsoo niin en taatusti saa nukkumaan ollenkaan illalla.

Yhteistyössä