Mitä mä teen???

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Exän sukulainen on nyt alkanut intoutua varsin kyseenalaisessa asiassa. Se on jauhanut kaikille tuntemattomille (siis MULLE tuntemattomille) ihmisille, miten olen haukkunut heidät maasta taivaaseen. Erittäin törkeällä tavalla, olen haukkunut kuulemma kokonaisia perheitä, ja hyvinkin henkilökohtaisesti...

Nyt olen sitten saanut erinäisiä yhteydenottoja tällaisilta henkilöiltä ja koittanut selvitellä asioita. Yleensä he jotenkin jopa uskovat, etten minä ole voinut mitään sellaisia sanoa, kun en edes tiedä näitä ihmisiä...!

Mukavinta on se, että osa näistä on jotain hitihatihiippareita ja narkomaaneja, koskahan ne tulee meitin ovelle vaatimaan selitystä?

Itse tämä nainen väittää kiven kovaa, ettei ole mitään tällaisia selitellyt. Ja kiistää valehdelleensa.

Ilmeisesti mä sitten vain kerta toisensa jälkeen keskustelen näiden ihmisten kanssa, jotka muhun ottavat yhteyttä...? Ikävä kyllä jokainen tuskin edes ottaa yhteyttä itselleen ventovieraaseen ihmiseen, joka kuulemma puhuu törkeää paskaa... Tuskin mä tiedän puoliakaan niistä jutuista.

Voin vain ihmetellä, että miten paljon jollain ihmisellä voi olla päässä vikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Tosi kiva :/ Toivottavasti porukka kuitenkin uskoo sua, ja suurin osa tajuais antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos :hug:

No toivottavasti joo... Mut kun osa porukasta on sit sitä kastia, ettei vaan ymmärrä, etten mä voi mitään tommosia jutella, kun en ole ikinä KUULLUTKAAN koko ihmisestä... Sano semmosille sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:
voihan tossa nostaa syytteen mustamaalauksesta tai jotain.

En mä millään viitsis semmoseen rumbaan lähteä...
:|

no se on kyllä todella työlästä ja varsin usein saa aikaseks vaan enemmän pahaa.

Sepäs se... Joutuisin ruotimaan asiaa vieläkin enemmän...

Voisko joku kertoa, että... Mitä SINÄ tekisit vastaavassa tilanteessa...? :|

Ottaisin muutaman sellaisen henkilön mukaan, jota olen mustamaalannut ja menisin kylään kohtaamaan valehtelijan. Pyytäisin selittämään mitä olen kertonut heistä, toistamaan sanatarkasti mitä pahaa olen heistä sanonut. Toivon, että puhuu ristiin. Sitten sanon, että jos valehtelu jatkuu, otan yhteyttä poliisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kofeiinikatti:
Voisko joku kertoa, että... Mitä SINÄ tekisit vastaavassa tilanteessa...? :|

Ottaisin muutaman sellaisen henkilön mukaan, jota olen mustamaalannut ja menisin kylään kohtaamaan valehtelijan. Pyytäisin selittämään mitä olen kertonut heistä, toistamaan sanatarkasti mitä pahaa olen heistä sanonut. Toivon, että puhuu ristiin. Sitten sanon, että jos valehtelu jatkuu, otan yhteyttä poliisin.

Kun se on vaan vähän semmosta. Kun mä en tunne näitä tyyppejä...

Yhteistyössä