mitä mä teen ruoaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Wokki on helppoa ja nopeaa.

ei meillä taida olla mitään kasviksia siihen..salaatti tarpeita vaan eiku on meillä 1 sipuli :laugh: :ashamed:
Onko ananasta tai herkkusieniä? Wokkiin riittää noi broiskut, suikaloitu sipuli ja ananas ja/tai herkkusienet. Tarjoat nuudeleiden kera.

Wokki on helppoa ja nopeaa.

ei meillä taida olla mitään kasviksia siihen..salaatti tarpeita vaan eiku on meillä 1 sipuli :laugh: :ashamed:
Onko ananasta tai herkkusieniä? Wokkiin riittää noi broiskut, suikaloitu sipuli ja ananas ja/tai herkkusienet. Tarjoat nuudeleiden kera.

ananasta voi muuten ollakkin..ja juustokermaa on ainakin :p

yritän saada pakkasta ja kaappeja tyhjäksi, ni on aika minimaaliset noi vaihtoehdot..

ananasta voi muuten ollakkin..ja juustokermaa on ainakin :p

yritän saada pakkasta ja kaappeja tyhjäksi, ni on aika minimaaliset noi vaihtoehdot..
Mulla alkaa reissun jälkeen pakastimien tyhjennys. Kesä alkaa kolkutella jo ovella B)

Me ajateltiin lähtä lähi laavulle makkaranpaistoon nyt päivällä ku on niin IHANA ilmakin :) Illemmasta sitten jos laittas vaikka broilerisuikaleista kastiketta ja passtaa siihen lisäksi...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Me ajateltiin lähtä lähi laavulle makkaranpaistoon nyt päivällä ku on niin IHANA ilmakin :) Illemmasta sitten jos laittas vaikka broilerisuikaleista kastiketta ja passtaa siihen lisäksi...

:D

toi oliskin kivaa, tosin kuumeisena (minä ja Neiti) ei just tänään olla siinä kunnossa et voitais noin tehdä

Yhteistyössä