Mitä mä teen noille kissoille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KangasP-Akka

Aktiivinen jäsen
30.01.2009
5 383
0
36
Alkaa ottaan toden teolla kupoliin noi karvakorvat |O
Ne tappelee ihan jatkuvasti, tuhoo kaiken! Ei ne tommosia ollut ennen lapsen syntymää, onko tää kaikki vaan niille liikaa?
Viimenen niitti oli taas tänään kun kuuppis oli tuhonnut (TAAS) yhden mun pipoista (ja viel toisiks paras!) :'(
Joojoo tiedän, että mitään ei sais jättää niiden saataville, mutta unohdin sen perkuleen pipon lipaston päälle kaikessa hässäkässä.

Mulle tuli aivan kamala inho meidän eläimiä kohtaan molemmissa raskauksissa,ja varsinkin sit ku lapset oli syntyneet.
Kissat ja koira osotti mieltä,ja välillä ehkä jätin ne vähemmälle huomiolle,sit taas ku paijasin niin ne halus et hoidetaan lisää.Mielenosoitusta ja omaa ylireagointia.
Päivä kerrallaan tuosta vaiheesta päästiin.

Ja voi helkkari kuin mä vihasinkaan niiden karvoja,niitä oli joka paikassa...

Täytyy myöntää että täälläkin ärsyynnytään kyllä kissoihin helpommin kuin ennen. Pois en kuitenkaan raaski antaa saati lopettaa. Tyttö on kohta 2v. ja alkaa jo vähän oppimaan kissan paijausta. Kyllä se siitä kun neiti kasvaa. Saavat hoitajan ja tytölläkin pehmoisia kavereita. Itse en olisi pikkuisena halunnut olla ilman lemmikkejä mistään hinnasta. Sama koittaa kestää tämä muutama vuosi kun laittaa hyviä kissoja pois ja ottaa sitten uusia tilalle.

Voi herran jestas!!!!!!!!

Kyllä niistä eläimistä pitää huolehtia vaikka kersojakin tulee. Ei niistä voi luopua ja niiden hoidosta tinkiä muksun takia. Ei ois alunperinkään pitänyt ottaa eläintä jos tällainen asenne.

No kaikille ei pitäis eläintä edes antaa.:(

En mäkään osaisi ilman kissoja/kissaa olla kun meillä on aina ollut. Mutta jos tuosta toisesta edes koittaisi eroon :whistle: :snotty: :ashamed:
Miehenkin kanssa tulee ihan kiitettävästi riitaa noiden takia.
Lapsi kyllä tykkää kuuppiksesta kun se on semmonen mitä saa vellata mitenpäin vaan eikä tee pahaa, mutta tuo toinen juoksee karkuun ja sähisee :(

Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Sama koittaa kestää tämä muutama vuosi kun laittaa hyviä kissoja pois ja ottaa sitten uusia tilalle.

Edelliset pois ja uudet tilalle?? Sairasta mun mielestä. Eläimet eivät ole leluja! Se pitäis muistaa..

Alkuperäinen kirjoittaja b:
Voi herran jestas!!!!!!!!

Kyllä niistä eläimistä pitää huolehtia vaikka kersojakin tulee. Ei niistä voi luopua ja niiden hoidosta tinkiä muksun takia. Ei ois alunperinkään pitänyt ottaa eläintä jos tällainen asenne.

No kaikille ei pitäis eläintä edes antaa.:(

Kyllä me niitä hoidetaan, eikä niiden hoidosta mitenkään ole tingitty...Sanoinko näin jossain, häh?
Vaikea sitä on etukäteen tietää miten lemmikit reagoi lapsen tuloon. Nämä ilmeisesti sillä että pitää tapella kokoajan.

Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:
Sama koittaa kestää tämä muutama vuosi kun laittaa hyviä kissoja pois ja ottaa sitten uusia tilalle.

Edelliset pois ja uudet tilalle?? Sairasta mun mielestä. Eläimet eivät ole leluja! Se pitäis muistaa..

Niin onkin, siksipä sanoinkin että kannattaa koittaa jaksaa se muutama vuosi kun lapset on pieniä ja kissat vaikeita. Varmasti muuttuvat kun lapset tulevat siihen ikään että eivät ole kissoille riesoja vaan kavereita.

Onko ne siis siitä asti olleet tollasia ku lapsi syntyi?
Millasia sitten olivat ennen lapsen syntymää..olitko niiden kanssa kotona vai olitko koulussa tms.

Ja tiedän et toi osaa olla TOSI ärsyttävää.Itselläni teki tosiaan mieli..piip..ne kissat.

Lapsi nyt 1v ja tuntuu että meno vaan yltyy, tappelua päivittäin. Ei ne ihan heti syntymän jälkeen ollut tommosia eikä tosiaan ennen sitä!
Ennen olin töissä (3vuorotyö) ja mieskin oli töissä. Edelleen leikitän niitä varsinkin nyt kun lapsikin tykkää leikittää ja saavat ruokaa kyllä.
Paljon rauhallisempia oli ennen lasta, toki sillonki joksu taisteli mutta oli enemmän semmosta kissojen leikkiä kun nyt oikeen kunnon tappelua niin että karvat pöllyää ja kauhee murina ja sähinä. Saa pelätä millon hyppää kynnet esillä kiinni kun juoksevat pitkin sohvia yms.
Kerran toinen jo hyppäs kynnet esillä miehen naamaan :o

Yhteistyössä