MITÄ MÄ TEEEEEN???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siis ongelma tämäkin, eikös oo.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siis ongelma tämäkin, eikös oo.

Vieras
Kun mä niiin HALUAISIN ostaa lapsille sellaisne Fisher Pricen keittiön tai vastaavan jossa on muutakin kuin uuni ja hella. Siis H-A-L-U-A-N!!!

Mut kun niillä on jo Tefalin keittiö.
Jääkaappi on kuitenkin toivelistalla, ja silityskeskus kuten pesukone ym, mitkä kuuluis tohon eka mainittuun.

Se veisi myös vähemmnä tilaa kuin tuo nykyinen + muut uudet roinat siihen päälle.

Niin, mä tiedän, oon ihan hullantunut leluihin nyt kun tytöillä on alkanut olla isompien tyttöjen toiveita. Oon aina ollut hulluna oikeasti "toimiviin" minivekottimiin... =D

Mut siis se olis tilankin kannalta helpompaa. ja mä haluun et niillä on kaikkea ihanaa, mut ei kuitenkaan liikaa ja paljoa samoja juttuja.

Mut siis aattele, kun nyt jo vähän tilaa ja ne pesukoneet, silityslaudat ja jääkaapit pitää hommata kun on melkein luvattu. Niin kun nyt jo tota keittiötä siirrellään ympäriinsä, niin sit olis ainakin kolme eri härveliä siellä sun täällä. Kun taas jos ne ois kaikki samassa, ne olis siinä samassa, ju nou. =D

Yhteistyössä