Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miks sun pitää ostaa sun miehen sukulaisille lahjoja?
Alkuperäinen kirjoittaja jeesh:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miks sun pitää ostaa sun miehen sukulaisille lahjoja?
No just siksi ku sellanen käytäntö on ollu.Ja ku tosiaan saman katon alle
kokoonnutaan ni on mukavaa ku on jollain lailla muistanu.
Ite nämä sen aloitti aikoinaan,ite jättäsin väliin jos kehtais.
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja jeesh:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miks sun pitää ostaa sun miehen sukulaisille lahjoja?
Juu, perinteet kunniaan, mitäänhän ei kannata koskaan muuttaa. Se voi olla pelottavaa ja vaarallista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja t:Onko siellä käpykylässä Lidl? Siellä tuli just alkuviikosta myyntiin viinitarvikkeita. Ihan hyviä lahjaideoita jos juovat viiniä.
Alkuperäinen kirjoittaja jeesh:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja jeesh:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miks sun pitää ostaa sun miehen sukulaisille lahjoja?
Juu, perinteet kunniaan, mitäänhän ei kannata koskaan muuttaa. Se voi olla pelottavaa ja vaarallista![]()
Mietis nyt itekki ihtes samaan tilanteeseen....
Itse asiassa alku vuosina aikoinaan ostettiin suklaarasiat toisille ja that`s it.
Seki oli musta vähä ihme touhua,vaihtaa rasiat keskenään :snotty:
No,sit yks joulu ostivatkin kalliimman ja mä heille taas jonkun vastaavan suklaahärdellin.Että silleen.Tympäsee koko himpskatin touhu,mun mielestä pääasia että lapsia muistetaan eikä ny aikuisia sen kummemmin,mut tää on
tätä tässä suvussa :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja jeesh:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Alkuperäinen kirjoittaja jeesh:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Miks sun pitää ostaa sun miehen sukulaisille lahjoja?
Mietis nyt itekki ihtes samaan tilanteeseen....
Itse asiassa alku vuosina aikoinaan ostettiin suklaarasiat toisille ja that`s it.
Seki oli musta vähä ihme touhua,vaihtaa rasiat keskenään :snotty:
No,sit yks joulu ostivatkin kalliimman ja mä heille taas jonkun vastaavan suklaahärdellin.Että silleen.Tympäsee koko himpskatin touhu,mun mielestä pääasia että lapsia muistetaan eikä ny aikuisia sen kummemmin,mut tää on
tätä tässä suvussa :xmas:
Olen mä ollut vastaavassa tilanteessa. Hyvät välit edelleenkin asianosaisiin, kun yhteistuumin päätettiin katkaista turhakkeet.
Alkuperäinen kirjoittaja vv:catalogissa on kaikki puoleen hintaan su asti. esim pussilakanasettejä raikkaan turkoosissa värissä olikohan 6e paripeittoon+tyynyliinat tai 2xpussilakanat ja tyynyliinat. ei paha. ja olihan siellä koristetta yms hömppääkin![]()