A
apua:(
Vieras
Pakko johonkin ahdistusta purkaa.. Mulla alkoi tänään sit koulu, oon kauan haikaillut tuolle alalle ja jo vuosi sitten sain amksta paikan. Mutta iski kauhea ahdistus, koulu vaatii hirveetä sitoutumista, pitkiä päiviä, vaihtuvia lukujärjestyksiä, toisen kaupungin kirjastossa istumista iltaisin jne.. Tottakai tiesin tämän kaiken mutta jotenkin vain kuvittelin että kyllä se onnistuu ja että ihanaa päästä pois kotoa 4 kotiäiti vuoden jälkeen, mutta tänään jotenkin se iski ihan tosissaan se tosi asia että koulu vie kaiken mahdollisen ajan. Mulla on mies vuorotöissä, joten iltavuoro viikolla en pääse kirjastoon enkä pahemmin saa töitäkään tehtyä kotona lasten kanssa.. Nyt mietin että heittäisin koko koulun mielestäni ja hakisin sitten vaikka kauppaan töihin. Vaikka mistä tiedän pääsisinkö sinnekään... Niin ja vielä sekin että lapsilla on hoitopaikat valmiina, kotihoidon tuki kelasta on "irtisanottu", ja kaikki muukin koulua varten on valmiina, paitsi näköjään minä
mä oon niiiin pettynyt itseeni.. kauhee ahdistus päällä.. Mitä te tekisitte mun tilanteessa???