Mitä mä nyt teen ?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "zxc"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

"zxc"

Vieras
Aaaaaah, olo on kuin olisin junan alle jaanut, ihan kuin kaikki kylkiluut olisivatpoikki. Päivällä alkoi huonoololla, ihan kuin vatsatauti olisi alkaamassa, maha oli kipeä jne. Nyt en pysty nousemaan sängystä, en oksenna, eikä oo ripulia, eli flunssa?
Mutta mun on ihan IHAN pakko olla kunnossa huomenna ennen klo 11. Mitä mä nyt teen? Miten saan itseni kuntoon huomiseksi? ei haittaa vaikka olisin sen jälkeet taas kipeänä, eli väliaikaisetkin ratkaisut käy! HELP!

Monelta olet viimeksi ottanut lääkettä ja mitä/kuinka paljon? Nyt otat sen verran että max kerta-annos tulee täyteen,sit aamuyöllä (eli 6-8 tunnin kuluttua tästä) uus max kerta-annos ja aamulla vielä yks satsi ennen lähtöä. Aamulla myös syöt niin hyvin kun pystyt,sit käyt suihkussa jne. Ja ennen aamua tietysti nukut/lepäät kaiken ajan minkä suinkin voit.

Saako kysyä mikä on niin tärkeää että on selviydyttävä kuntoon? Ja kuinka pitkään sun tarvii jaksaa?

tuttavalla on 40 v -juhlat ja lupauduin auttamaan keittiössä. En va voi perua. Kun joku kysyi mikä mulla on, niin en itsekään tiedä, on varmaan flunssa alkaamassa, mutta nyt on tosi heikko olo ja vessaankin kävelen seinää pitkin.
Saako buranasta oikeasti hyötyä vai tuoko se vaan helpotusta ja 'peittää'oireet? siis nyt tarkoitan, huomenna toki otan ennen kun meen.

Siis jos keittiöhommiin olet menossa niin pakko sun on perua. Muuten viikon päästä on kaikki juhlijat kipeenä..
ja peru nyt heti,älä jätä aamuun!

Burana on tulehduskipulääke,eli tehoaa myös siihen tautiin,ei pelkkiin oireisiin.

Yhteistyössä