Mitä mä juon? Kahvi/teeihmiset hoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kahvikissa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kahvikissa"

Vieras
Juon sekä teetä että kahvia. Aina aamukahvi, usein kupillinen päivällä. Teetä iltaisin ja joskus esim iltapäivällä. Mutta nyt on ongelmana se, että oon kyllästyny, etenkin teehen.

Oon joskus ostanu niitä pusseissa olevia "erikoiskahveja", suklaakahvi oli pitkään suosikki. Nyt kokeilin jotain suklaacappuccinoa, joka oli liian voimakasta mulle. Teestä oon kokeillu eri lajeja ja makuja, mutta jotenkin kaikki nyt tökkii.

Mitä mä sitten juon? Kertokaas suosituksia! Pitäiskö nyt siirtyä kahvikoneeseen? Joskus iltapäivällä ois kiva juoda kuppi kuumaa, kahvia vatsa ei kestä kovin paljoa, tee on vähän liian laihaa... Niin ja joskus iltasinkin kaipais jotain makuelämystä, joku vahva tee, onks sellasta?

Sekoita taviskahvin joukkoon vähän sitä erikoiskahvia, antaa vähän makua.

Minulla on pieni espressokeitin, ja siihen saa kaikkia erilaisia kahveja ja muita juomia. Niissä on valinnanvaraa. Kahvikin on paljon lempeämpää ja vatsalle ystävällisempää kuin tavallinen keitinkahvi.

Juo parempaa kahvia. Osta kartioteräinen kahvimylly (ei silppurimallia) ja jauha sillä itsellesi tuoretta kahvia hyvistä pavuista. Ihan eri juttu kuin tiiliskivikahvi.