Mitä luulette toimiiko Veetin kylmävahaliuskat pildeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen nyppinyt ne karvat yksitellen pinseteillä mutta uutta pukkaa koko ajan ja se on niin hidasta nyppiä ne. Ja uudet karvat on osittain pehmeämpiä ja vaikea löytää sillä ne on vaaleita. Iho tuntuu karhealta kun siinä on pieniä karvoja.

Ostin nyt Veetin kylmävahaliuskoja (kuumavahassa kestää kauemmin ja se on sotkuista, ei ole tällä mammalla aikaa) ja ajattelin kokeilla jos saisi nopeasti nykäistyä edes osan sängistä pois.

Mitä luulette toimiiko? Veikkauksia?

Menen tästä tutkimaan pakkausta kun lapsi nukkuu.

Toimii!!!! Leikkasin liuskoja neljään osaan, ne oli isoja, tarkoitettu varmaan jaloille.
Karvat tarttui tosi hyvin, vetelin samaa kohtaa monta kertaa että saisin ihan kaikki pienetkin ja nyt on kyllä ihana iho:love:
Ap

Toimii hyvin ja minä aion huomenna taas vedellä pilden kaljuksi kylmävahaliuskoilla! Se on ehtinyt pari kuukautta kasvaa tuuheaksi pehkoksi mutta nyt kyllästyttää ja haluan taas kaljun! Kiva kun voi vaihdella kampausta sinnekin:X3:

Minä kokeilin tänään kylmävahaliuskoja sinne. Ihan hyvin meni siihen asti kunnes jotain tapahtui ja limakalvolla klitan vieressä oli yhtäkkiä verta vuotava 1 cm pitkä viilto.:confused: Sitten lopetin ja nypin pinseteillä osan ja mitä en jaksanut enää niin otin karvanpoistovoiteella.
Mitenhän nopeeta toi haava paranee? Ei kyllä tee mieli että joku nyt koskisi sinne:eek:

Oikeesti naiset, sielä pittää vähän karvoja ollakki

• Tykkää
Reactions: Aqela

Yhteistyössä