Mitä luulette, saanko uudet silmälasit takuuseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Prilli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Prilli"

Vieras
Ostin silmälasit 10 kk sitten ja tänään huomasin, että pokista on pinnoite irronnut tuolta poskipään kohdalta pieneltä matkalta. Iho on ärtynyt siltä kohden. Ostokuittia ei ole tallessa, mutta on tuollainen takuulappu missä lukee ostopäivä. Ja vuoden takuu pitäisi olla.

Huomenna menen kysymään, mutta mitä luulette saanko uudet lasit? Joudunkohan maksamaan linssit itse? Rahaa ei olisi mutta ei näilläkään pysty olemaan.

Lasit maksoivat 500 € ja olivat halvimmat mitä löysin, mulle kun ei sovi ihan peruslinssit. Sanon vaan että voi p**kele jos täytyy tässä joulun alla maksaa uudet linssit...

[QUOTE="vieras";22486143]no luulis saavan mut eihän niitten ees kuuluis osua ihoon[/QUOTE]

Niin kai, mutta mulla on sama ongelma ollut kaikkien lasien kanssa. Valuvat alaspäin ja osuvat poskipäihin. En oikein tiedä mistä johtuu, ehkä mun nenänvarsi on liian kapea.

Kysymykseesi en osaa vastata, kannattaa kysyä.
Itselläni oli sama juttu aisoissa, olivat liian kapeat kasvoihini. Käytin liikkeessä, enpä kysynyt korvausta, kun olivat ollet jo muistaakseni pari vuotta. Vääntivät aisoja leveämmälle, laitoin kotona kuluneeseen kohtaan kynsilakkaa ja ostin sitten uudet.

[QUOTE="vieras";22486152]Kysymykseesi en osaa vastata, kannattaa kysyä.
Itselläni oli sama juttu aisoissa, olivat liian kapeat kasvoihini. Käytin liikkeessä, enpä kysynyt korvausta, kun olivat ollet jo muistaakseni pari vuotta. Vääntivät aisoja leveämmälle, laitoin kotona kuluneeseen kohtaan kynsilakkaa ja ostin sitten uudet.[/QUOTE]

Tuota kynsilakkaa voisi kokeilla hätäavuksi, jos joulun yli pärjäilisi näillä... jos siis ei mene takuuseen.

Mulla oli ollut noin vuoden kun pinnoitteet lähti. Täällä sai samanlaiset veloituksetta, koska entisistä vaihdetaan vaan linssit uusiin sankoihin. Kannattaa ainakin kysyä.

Yhteistyössä