Mitä luulette, onko mahatautia vai johtuuko vain niskasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lissu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Lissu"

Vieras
Mulla on huono ja oksettava olo, mietin tässä lähdenkö huomenna töihin... jos on mahatautia, en tietysti lähde ketään tartuttamaan. Liikkeellä on kyllä lievää mahatautia, niin että välttämättä en ala edes oksentamaan.

Mutta, mun niska on ihan jumissa viikonloppuisen kaatumisen seurauksena. Ma-ti oli kova päänsärky ja hartiat on olleet jumissa koko viikon, huimaakin välillä. Mutta oksettavaa oloa ei ole ollut. Voiko se tulla nyt vasta ja johtua vain niskasta? Jos kyse on vaan niskasta niin en sen takia halua olla pois töistä.

Kävin kyllä alkuviikosta lääkärissä niin että kaikki murtumat, aivotärähdys jne. on poissuljettuja.

Jos on mahatautia niin kylä huomaat sen 12 tunnin kuluessa. Toivottavasi ei ole. Ainakin meilläpäin oleva on aika rankka. Nopeasti ohimenevä, mutta sisältää just hirveän päänsäryn mukanaan. Nimimerkillä toipilaana.

Niin ajattelin vain että jos tää onkin sitä lievää mahatautia mitä täälläpäin on ollut liikkeellä, jotkut saattaa kerran-pari oksentaa ja toisilla on vaan etova olo. No kaipa mä lähden töihin ellen sitten ala oikeasti oksentaan. :)

[QUOTE="vieras";28006302]Mulla on kyllä ollut semmoinen etova olo joskus vain siksi, että niska on ihan jumissa. Ja päänsärky samalla.[/QUOTE]

Ok kiitos. :) Mulla ei ole tällaista niskajumia ollut koskaan, niin en tiedä. Päätä ei kyllä nyt särje.