Mitä lisää kaipaisit näihin ristiäistarjoiluihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
joitain kaupan keksejä tms pientä helppoa noiden kakkujen lisäksi?
samoin vois miettiä karjanlanpiirakoiden rinnalle jonku toisen suolaisen esim kinkkuhyrriä tms. voitaikinajuttuja.
riippuu tietysti miten suurista pippaloista on kyse, jos on alle 10 hengen juhlat, nii ei niitä vaihoehtoja mun mielestä niin kauheesti tarvi olla.

[QUOTE="sondersson";25987823]Mä vaihtasin yhden noista makeista johonkin suolaiseen, esim. piirakkaan, vaikkapa lohi- tai feta/parsakaalitäytteellä.[/QUOTE]

Joo, mietin kyllä itsekki onko liikaa makeaa?

[QUOTE="vieras";25987827]joitain kaupan keksejä tms pientä helppoa noiden kakkujen lisäksi?
samoin vois miettiä karjanlanpiirakoiden rinnalle jonku toisen suolaisen esim kinkkuhyrriä tms. voitaikinajuttuja.
riippuu tietysti miten suurista pippaloista on kyse, jos on alle 10 hengen juhlat, nii ei niitä vaihoehtoja mun mielestä niin kauheesti tarvi olla.[/QUOTE]

Aikuisia on 10 varmaan ja lapsia 13.

Ei tarvi mitään lisää, ristiäiset on kumminkin sen verran lyhyt tilaisuus ettei siinä kukaan nälkäänsä tuu syömään teille. Varmaan nuistakin kuivakakut jää melkein syömättä. Kuinka paljon teillä tulee ristiäisiin väkeä kun on noin paljo tarjottavaa? itse en aijo tehdä ristiäisiin kun täytekakun ja voileipäkakun ja sitte voi olla jotain keksejä lisäksi ja ehkä peruspullaa semmosille jotka ei muusta välitä.

[QUOTE="vieras";25987837]jos kerran ehdottomasti haluat pitääsalaatin, ni sit laittaisin kyl patongit ja lihapullatki. ja makeista pois kuivakakku, ehdottomasti. sitä ei kukaa enää syö.[/QUOTE]

Hmm. Patongit. Tuo vois toimia...

[QUOTE="a p";25987839]Aikuisia on 10 varmaan ja lapsia 13.[/QUOTE]

no sitten ehdottomasti niitä keksejä ku lapset niistä tykkää.. salaatti taas huonommin uppoaa lapsiin..

Ei tarvi mitään lisää, ristiäiset on kumminkin sen verran lyhyt tilaisuus ettei siinä kukaan nälkäänsä tuu syömään teille. Varmaan nuistakin kuivakakut jää melkein syömättä. Kuinka paljon teillä tulee ristiäisiin väkeä kun on noin paljo tarjottavaa? itse en aijo tehdä ristiäisiin kun täytekakun ja voileipäkakun ja sitte voi olla jotain keksejä lisäksi ja ehkä peruspullaa semmosille jotka ei muusta välitä.

Ei mitkään ihan järjettömän isot pippalot mutta aina sitä miettii onko tarjoilua riittävästi :) Tuo salaatti on ja pysyy, sitä menee aina joka tilaisuudessa kaikista eniten. Siks mietin toisaalta, että tarviiko sittenkään mitään suolaista lisää koska tuo salaatti on semmonen mitä kaikki syö ja paljon. No, makeeta ainaki on varmasti tarpeeks ja voi kyllä sit olla, että jätän noista jotain pois. Kuivakakku on just nyt uunissa joten sitä ei jätetä pois mutta noita leivoksia en oo tehny vielä.

Yhteistyössä