Mitä leipoisin?

Kaunishäntäinen orava

Aktiivinen jäsen
01.01.1970
4 772
2
36
Ois kananmunia, joista pitäis päästä eroon ja mietin, että voisin leipoa jotain. Hakusessa ois jonkun mahdollisimman pehmeän leivoksen ohje, kääretortusta en tykkää eikä suklaaleivoksen kuorrutukseen ole aineita.

Kaapista löytyy ainakin jauhoja, vaniljasokeria, sokeria, munia, leivinjauhetta, leivontakaakaota, vaniljakastiketta, kermaa, marjoja (mansikka, mustikka, hilla) ja rasvaa.

Ehdotuksia? :)

Siis nimenomaan mokkapalojen kuorrutukseen ei oo mulla aineita. Ei oo tuorejuustoa. Oivariinia on.
Täytekakkuun - tai muuhunkaan kuivakakkuun - ei oo vuokaa.

Letut ja pannari taitaa olla vähän liian sitkeitä purra, tällä hetkellä onnistun syömään vaan kaikista pehmeintä leipää ja sekin on hankalaa. Sen takia siis mahdollisimman pehmeetä tarvitsen. :)

[QUOTE="nam";26294891]just meinasin ehdottaa muffinsseja, ne on hyviä!

Just tein viimeisen pirkan ohjeilla raparperi-valkosuklaa muffinsseja ja hyviä tuli![/QUOTE]
Kuulostaa tosi hyvältä!

Ja ne on vieläpä kai helppo pakastaa jos ei vielä tunnu siltä, että syöminen onnistuu. :)

Kakun pohjan voi tehä käärtetorttu levyistä tai sit paistaa se kakunpohjan teräskattilassa.

Mulla ois listalla tummia ja vaaleita muffinseja, suolasia piiraikoita, jäälauttaleivoksia, daimhyytelökakkuja, täytekakkuja useampi. Ja varmaan muutakin kunhan ehdin miettiä.

[QUOTE="vieras";26294942]Kakun pohjan voi tehä käärtetorttu levyistä tai sit paistaa se kakunpohjan teräskattilassa.

Mulla ois listalla tummia ja vaaleita muffinseja, suolasia piiraikoita, jäälauttaleivoksia, daimhyytelökakkuja, täytekakkuja useampi. Ja varmaan muutakin kunhan ehdin miettiä.[/QUOTE]

Sullapa on paljon hommaa! Mitä on jäälauttaleivokset?

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26295005:
Sullapa on paljon hommaa! Mitä on jäälauttaleivokset?

Synttärit ja rippijuhlat tässä. Ja muutama muukin juttu. Tuossa nyt muutama mitä seuraavaksi listalla.
Tässä linkki jäälauttaleivoksiin. ite kaipaisin suklaan tilalle jotain raikkaampaa tuonne väliin, ei vaan ole nyt aikaa testailla mitään..

Jäälauttaleivos - Tiitiäisen blogi

Yhteistyössä