Mitä läksiäislahjaksi ulkomaille muuttavalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys

Vieras
Kaverini muuttaa Kanadaan vuodeksi, yritän keksiä, että mitä ostaisin läksiäislahjaksi. Näitä ruisleipää-salmiakkia-jotain-muuta-suomalaista -lahjoja tulee varmasti saamaan, yritän keksiä jotain vähän erikoisempaa.

Heittäkää jotain ideoita!

Osta jonkun kanadalaisen kauppaketjun lahjakortti, jolla voi sitten paikanpäällä ostaa jotain kivaa uuteen kotiin. Mä ostin kerran engantilaiselle kaverille puutarhamyymälän lahjakortin. Onnistui helposti netissä. Sama homma epäonnistui jostain tuntemattomasta syystä irlantilaiselle kaverille heidän paikallisesta lahjakorttinettisivustolta, mutta kannattaa surffailla. (gift cards, vouchers etc.)

Kuvakollaasi yhteisistä ajoista, hyvistä muistoista? Itse tykkään juuri salmiakkiruisleipä jutuista vaikka tulisi paljon. Pääasia että olisi helppo ja kevyt kantaa ja saaja tykkäisi. Vuosi ei ole edes pitkä aika... Tykkään myös tuosta paikallisesta lahjakortista, antaja näkee vaivaa ja tutustuu toisen uuteen kotipaikkaan :) itse edelleen ulkomailla yli kymmenen vuoden jälkeen; salmiakkia pyytelen skandinaaveilta ja hollantilaisilta. Toinen on suomalainen tai suomeksi käännetty kirjallisuus.

9840549111.jpg

Sopii teemaan ja on helppo pakata mukaan.

Yhteistyössä