Mitä laitat päälle kevätjuhliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Koulun kevätjuhlat huomenna ja ensimmäistä kertaa vanhempana menossa katsomaan ekaluokkalaisen esitystä. Viimeksi olen käynyt omissa kevätjuhlissa.. Laitatteko jotain parempaa vaatetta päälle? Lapset kai kuitenkin juhlavaatteissa. Meillä ainakin tytöllä on mekko. Ajattelin jos mustat housut ja juhlavampi paita olis hyvä. Sitten tulee kyllä vähän ylipukeutunut olo jos muilla arkivaatteet..

Mä olen ollut paikalla juhlamekossa ja korkkareissa. Farkuissa ja paidassa. Ja työpöksyissä ja turvakengissä. siitä riippuen, onko mulla vapaata vai painunko suoraan julhista takaisin duuniin.

Pääasia että menet paikalle!

Meidän koulussa näkyi ihan kaikenlaista asua, mikä on ihan ok. On ihan hölmöä luoda paineita vaatetuksen tasosta kun kaikilla ei ole varaa edes siihen yhteen juhla-asuun ja kenkiin yms mitä tarvitaan.

Siellä on vaatteita laidasta laitaan. Osa on puku päällä, etenkin jos jatkavat matkaa jonkun lakkiaisiin. Sitten on näitä, jotka on kulahtaneessa collegebermudasortseissa crocksit jalassa. Oma lukunsa on sitten vanhemmat, jotka ovat muka pukeutuneet parhaisiinsa, kun päällä on joku musta tuliterä bändihuppari :rolleyes:

Keskivertoasu on varmaan vähän tavallista arkivaatetta juhlavampi parempi paita ja suorat housut tai hame. En ole vielä päättänyt mitä laitan, jonkin hameen todennäköisesti ohuen tunikapaidan kera.

Ihan tavallisissa vaatteissa ajattelin mennä. Ekaluokkalainen ja kuutosluokkalainen kuvioissa mukana.

Pyöräilyvermeissä olin eilen kevätjuhlassa, kun kävin sitä ennen yhdessä tilaisuudessa 7 km:n päässä, josta jouduin lähtemään vähän aikaisemmin pois lapset kevätnäytöksen takia. Poiskaan en halunnut olla, kun oma tyttöni pääsi karsinnan jälkeen sinne esiintymään. 14:ää kilometriä en viitsi pyöräillä juhlatamineissa tai edes normaalivaatteissa, sillä hikoilen paljon.

Ihan tavallisissa vaatteissa ajattelin mennä. Ekaluokkalainen ja kuutosluokkalainen kuvioissa mukana.
[/QUOTE]

Kyl pitää jotain juhlavaa panna et kai mee sinne tyyli jossain raita paidassa . Se on juhla ......... Ajattele vähän

Yhteistyössä