Mitä lahjaksi tuoreelle äidille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jojo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jojo

Vieras
Auttakaas siskot vähän!

Hyvä ystäväni tuli ihan äskettäin isäksi. Mieleni tekee muistaa koko perhettä jotenkin. Vauvalle löytyy helposti jotakin pientä kivaa, ja isälle on myös lahjaidea olemassa. Lapsen äitiin en ole koskaan ehtinyt tutustua, joten se onkin vaikeampi pala. Siksi kysynkin, olisiko kellään mitään vinkkiä? Lahja ei mielellään saa olla kovin suuri eikä painava, sillä joudun postittamaan sen. Isällekin saa toki heittää vinkkiä, jos ajattelemaani tuotetta ei satukaan olemaan saatavilla...

Sellainen lämmitettävä kauratyyny, jos rinnat pakkautuu saa sillä pehmiteltyä ja meneehän ne alkuun monesti niskatkin jumiin, niin tää olis hyvä sellaiseen =)

Alkuperäinen kirjoittaja jojo:
Joo, jotain hyvän mielen ja mielellään hyvän olonkin tuojaa voisin etsiä.

Musta oli ihanaa kun sain synnärille täysin tuntemattomilta ihmisiltä (äitini työkavereilta) Oriflamen paketin ja viestin että kuinka äidinkin pitäisi muistaa hemmotella itseään =) Ja tuo on tarpeeksi neutraali jos et lahjansaajaa entuudestaan hyvin tunne =)

Tähän aikaan kyllä vähän joka puolella on niitä pikkuisen erilaisiakin suklaarasioita, että sikäli - mitään perus fazerin sinistä en viitsisi, vaikka se maultaan hyvää onkin

Ei ainakaan mitään vauvaan liittyvää, jos ovat normaalisti toimeentulevia. Jotain ihan vain äidille omaan käyttöön tarkoitettua, piristää vauvahössötyksen keskellä. Enkä nyt tarkoita mitään kauratyynyjä tai mammavälineitä. Ajattele äitiä ihmisenä ja tee hankinta sen perusteella.

Mua huvitti suunnattomasti lapsen syntymän jälkeen, kun ihmiset lahjoivat vain kaikella vauvaan tai äitiyteen liittyvällä. Ymmärrettävää kyllä, mutta ensijaisesti olin siltikin ihminen, oma persoonani. Lahja kuin lahja lämmittää silti, mutta hassua jos yhtäkkiä mua ei muka voisikaan muistaa enää viinipullolla tai lempiartistin levyllä, vaan pitää tuoda leluja tai mammatarvikkeita.

Alkuperäinen kirjoittaja tyynia:
Ei ainakaan mitään vauvaan liittyvää, jos ovat normaalisti toimeentulevia. Jotain ihan vain äidille omaan käyttöön tarkoitettua, piristää vauvahössötyksen keskellä. Enkä nyt tarkoita mitään kauratyynyjä tai mammavälineitä. Ajattele äitiä ihmisenä ja tee hankinta sen perusteella.

Mua huvitti suunnattomasti lapsen syntymän jälkeen, kun ihmiset lahjoivat vain kaikella vauvaan tai äitiyteen liittyvällä. Ymmärrettävää kyllä, mutta ensijaisesti olin siltikin ihminen, oma persoonani. Lahja kuin lahja lämmittää silti, mutta hassua jos yhtäkkiä mua ei muka voisikaan muistaa enää viinipullolla tai lempiartistin levyllä, vaan pitää tuoda leluja tai mammatarvikkeita.

kyllä minä olisin ihmetellyt jos vauvan syntymän jälkeen annetut lahjat eivät olisi jollain lailla liittyneet vauvaan tai äitiyteen.

Mun vanhemmat antoi mun miehelle synttärilahjaksi potkupuvun ja bodyn... Olin raskaana sillion. oli se nyt toki "hauska" lahja, mutta ei kyllä tosiaan varsinaisesti tuon miehen tarpeisiin vastannut. ;)

Mä sain sellasen kirjan missä oli ihania lausahduksia äityidestä siinä on kannessa jääkarhub kuva ja lukeekohan äitiys kannessa (en jaksa raahautua katsomaan) Sitä kirjaa kuin luin tuli hyvälle tuulelle.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja tyynia:

kyllä minä olisin ihmetellyt jos vauvan syntymän jälkeen annetut lahjat eivät olisi jollain lailla liittyneet vauvaan tai äitiyteen.

No, riippunee henkilöstä. Mä olisin vaan toivonut sen kaiken hössötyksen keskellä jotain muutakin kuin pelkästään äitiyteen liittyvää.

Mä sain äidiksi tultuani suklaata josta pidän (tuoja varmisti mieheltäni) ja kynttilän. Oli ihana saada itsekkin joku lahja ja huomiota siinä vauvahuuman keskellä =)

Yhteistyössä