mitä lahjaksi? semmosta että sen voisi viedä lentokoneeseen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mnna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mnna

Vieras
Nyt vinkkejä mitä vois ostaa miehelle 50-vuotis lahjaksi, isäni vie meidät kaikki lapset etelään sen kunniaksi että täyttää 50.
Nyt pitäsi keksiä lahja jonka vosi antaa sitten siellä reissussa isälle, semmonen mikä mahtuis mielellään myös käsilaukkuun ja että senvois tosiaan viedä myös lentokoneeseen.

Mitä ostaa ihmiselle joka ei tarvi mitään ja jolla on jo kaikkea?

[QUOTE="minna";25461210]tässä tulikin pari kivaa ideaa :)
Tosin taskumatteja sillä on jo muutama, mutta tuo taskukello vois olla oiva idea :)[/QUOTE]
Oletko varma, että isäsi tykkäisi siitä. Minun mieheni täyttää kohta tuon 50 ja hänestä tuo olisi mitä typerin lahja. Samaten taskumatit.

[QUOTE="vieras";25461229]Oletko varma, että isäsi tykkäisi siitä. Minun mieheni täyttää kohta tuon 50 ja hänestä tuo olisi mitä typerin lahja. Samaten taskumatit.[/QUOTE]

no tätä nyt hetken mietittyäini niin voipi olla että ei oikein nappaa :D ei kyllä viittis montaa sataa maksaa kun voipi tosiaan olla ettei tykkää...

Tuleeko lisää vinkkejä?

Toi valokuv ajuttu oi skans hyvä, mutta halutaan tosiaan antaa tuolla reissussa se itse lahja :)

Viekää etelässä isä syntymäpäivänä ravintolaan syömään ja antakaa hänelle onnittelukortti, jossa on kotona odottavan laiskanlinnan kuva.
Jos ei tarvitse jäädä muistoa, kustantakaa kohdemaassa joku arvokkaampi retki isällenne. Ovathan ne mielen muistotkin muistoja, ja kuviakin voi ottaa niitä tukemaan.

[QUOTE="minna";25466275]isä on työnsä puolesta pukukansaa, mutta vapaalla ihan kolitsit jalassa tyyppiä :D kyllä siitä lahjasta saisi muisto jäädä....[/QUOTE]

Sitten taskukello on ajateltava lahja, puvun kanssahan sitä nykyään enää oikeastaan pidetään, ennen se piti olla joka miehen taskussa.

toi kalvosinnapitkin voi solla ihan kiva.....

hitsin vitsi, oonkohan mä knyt jotenkin nirso ja ronkeli kun tuntuu ettei mikään innosta, mutta ei viitsis ostaa lahjaa joka ei tunnu: et hei tää se on! :)

toi kalvosinnapit tuntuu jo vähän paremmalta, paremmalta ku taskukello...

Tiiättekö onko jotain arvokkaampaa viininavaus settiä olemassa tai muuta vastaavaa.....
äh kun on hankalaa....

[QUOTE="vieras";25466296]Sitten taskukello on ajateltava lahja, puvun kanssahan sitä nykyään enää oikeastaan pidetään, ennen se piti olla joka miehen taskussa.[/QUOTE]

Ei sitä missään puvun taskussa pidetä, vaan pitäisi olla vielä liivi siellä puvun alla, minkä taskussa sitä kuuluu pitää. En tiedä yhtään 50 vuotiasta, joka tuollaista käyttäisi ja tämän ikäpolven mielestä se on joku vanhojen pappojen entinen jäänne.

Tulee mieleen aivan se, kuinka anoppi osti parikymppiselle pojalleen (nykyään lähes viisikymppinen) solmioneulan. Anoppi osti mielestään nuorekkaan, pojan mielestä se oli juuri kamalin mahdolllinen, sellainen mitä viisikymppiset vatsakkaat äijät käyttivät näyttääkseen nuorekkailta :laugh:

Ja jonkun ehdottamaa paperiveistä ei välttämättä voi ottaa käsimatkatavaroihin, voi jäädä vielä turvatarkastukseen.

Yhteistyössä