Mitä lahjaksi 18-vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No riippuu ihmisestä.

Tykkääkö lukea, piirtää? Tykkääkö ulkoilusta, vai mitä harrastaa? Käyttääkö alkoholia vai viihtyykö enemmän kotona telkkarin parissa, ku kylillä? Seurusteleeko?

Joku kiva lahjakortti johonkin syömään/puotiin vois olla kiva =)

Alkuperäinen kirjoittaja innoM:
No riippuu ihmisestä.

Tykkääkö lukea, piirtää? Tykkääkö ulkoilusta, vai mitä harrastaa? Käyttääkö alkoholia vai viihtyykö enemmän kotona telkkarin parissa, ku kylillä? Seurusteleeko?

Joku kiva lahjakortti johonkin syömään/puotiin vois olla kiva =)

Ulkoilee koiran kanssa. Käyttää alkoholia jonkin verran mutta viihtyy myös kotona. Seurustelee.

Sellaisen selvitytymispakkauksen olen joskus kaverille tehnyt. Sisälsi: hammastahna, -harja, paketti kortsui, jotkut stringit, siideri/olutpullo, sellainen pieni pyyhe joka on tiukkaan paketoitu, paketti laastarei, en muista enempää. Lisäksi tein sellaisen "kauppakassin" mallisen kassin jostain kivasta saajalle sopivasta kankaasta ja sinne sisälle ne kaikki tarvikkeet.

No, sitten ehdottaisin mm.

- Kondomeja, liukkaria (vaikka ehkä ajatus siskon seksistä ällöttääkin, mutta onhan se hyvä suojautua ;) )
- Lahjakortti eläinkauppaan? Koirakirja? tms
- Joku pieni skumppapullo tai muu "naukku"pullo
- Dvd paketti
- Elokuvalippuja
- Lahjakortti ravintolaan

Ja mikään ei voita itse tehtyä korttia! Olin niin onnellinen, ku isosisko oli tehnyt minulle 18v kortin itse, johon oli tehnyt todella paikkaansa pitävän runon :)

- Kondomeja, liukkaria (vaikka ehkä ajatus siskon seksistä ällöttääkin, mutta onhan se hyvä suojautua ;) )
- Dvd paketti
- Elokuvalippuja

Ja mikään ei voita itse tehtyä korttia! Olin niin onnellinen, ku isosisko oli tehnyt minulle 18v kortin itse, johon oli tehnyt todella paikkaansa pitävän runon :)

Whaat miks ihmees kortsuja pitäis antaa lahjaks? :O

- Dvd paketti
- Elokuvalippuja

Nuo muut kuullostaa hyvälle idealle mutta en mä noita kortsuja osta. Ovat poikaystävänsä kanssa olleet sen verran kauan yhdessä että niillä on jo ehkäisy kunnossa.

Yhteistyössä