J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:kiitos kysymästä. aika ok olo, olen saikulla. yksin kotona ja oli ihanaa lukea me naiset aivan ruahassa. nauroinki ääneen lehden jutuille. miten sulla menee?
Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:kiitos kysymästä. aika ok olo, olen saikulla. yksin kotona ja oli ihanaa lukea me naiset aivan ruahassa. nauroinki ääneen lehden jutuille. miten sulla menee?
Ihan hyvin meneeMitä nyt on kylmä ilma ettei ulos haluta mennä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:niin onki. ja vaikka kuinka lämmitän taloa (puulämmitys) niin ei auta. mää asun aivan postikorttimaisemassa, upean näköstä tuolla ulkona. kävin tänään kaupassa vaikka oon siis pipi, ja meni 250 egeä. melkoista. enkä ostanu siis ees vielä jouluruokia muuta ku kinkun. miten sun jouluvalmistelut?
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Hyvää kuuluu. =) Tää on sitten teidän viimeinen lapseton joulu? Joko vaimon pahoinvointi on helpottanut?
Alkuperäinen kirjoittaja hh:Kuuluu lasten ääniä kun ovat innoissaan tuosta uudesta dvd:stä
Vauvan jokeltelua kuuluu myös taustalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:niin onki. ja vaikka kuinka lämmitän taloa (puulämmitys) niin ei auta. mää asun aivan postikorttimaisemassa, upean näköstä tuolla ulkona. kävin tänään kaupassa vaikka oon siis pipi, ja meni 250 egeä. melkoista. enkä ostanu siis ees vielä jouluruokia muuta ku kinkun. miten sun jouluvalmistelut?
Tänä vuonna mennään vaimon kotipaikalle savoonNiin ei pahemmin kotona joulua tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:ai nääki asut oulussa. ookko avojalakane?
Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Onko teillä kotijoulu vai menettekö jouluksi muualle? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:ai nääki asut oulussa. ookko avojalakane?
Juu, Oulussa asutaanEn ole avojalakane ihan olen tuolta 130km päästä Keminmaalta :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Onko teillä kotijoulu vai menettekö jouluksi muualle? :xmas:
me ollaan kotona. ehkä appivanhemmat käy kahvilla tai me heillä (asuvat naapurissa). ei mitään suunnitelmia ja se on mahtavaa. mies hakee kuusen tuolta metästä ku ehtii. paketoin vimpat lahjat tänään. oon saikulla ainaki jouluun asti. ja mies pakkolomalla ens ja sitä seuraavan vkon. onko susta kiva mennä sukuloimaan sinne savoon?
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:ai nääki asut oulussa. ookko avojalakane?
Juu, Oulussa asutaanEn ole avojalakane ihan olen tuolta 130km päästä Keminmaalta :xmas:
Tunnetkohan sä mun kaverin joka on Keminmaalta...itsekin siellä olen pyörinyt jonkun verran.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:kukkuluuruu:wave:
Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Alkuperäinen kirjoittaja Nueva::wave:
Mitäs Nuevalle kuuluu? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Alkuperäinen kirjoittaja Nueva::wave:
Mitäs Nuevalle kuuluu? :xmas:
Ei kai tässä kummempia, odottelen tässä että vaatehuone siivoaisi itse itsensä. :xmas: Jokos on teillä joululahjat ostettuna?
Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Sitä varmaa saa odottaa kauan että se siivoaisi itse itsensä =) Tänä vuonna päätettiin ettei osteta joululahjoja.
Alkuperäinen kirjoittaja Seanna:Joulukoristeita ja -valoja viritellessä käsi kipeytyi ja lääkäri totesi et mäkin olen yhden paketin jouluksi ansainnut... Ja niin hoitaja sitten paketoi mun vasemman käden kahdeksi viikoksi :|
Mut onneksi huomenna tulee avustaja ja pääsen tekee jouluruokaostokset![]()