Mitä kummilahjaksi tytölle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lissu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun tyttöni sai yhdeltä kummeistaan aivan ihanan lasten helmikaulakorun :) mielestäni se oli todella kiva lahja!! Myös syöttötuoli (ostavat sen kun tyttö on 6 kk) oli tooosi kiva.

Minä olen itse ostanut kumitytölle medaljongin, johon hän on itse nyt hieman vanhempana laittanut haluamansa kuvat sisälle. Niitä aina innoissaan esittelee... Toiselle tytälle ostin Kalevala-korun lusikan, ei ihan perinteinen.

Ootko vanhemmilta vinkkiä kysyny?

Vaikka ne "tinahökötykset" (kehykset siis) onkin perinteisiä ja yleisiä lahjoja kummeilta, ne on myös monen (ei toki kaikkien) halutuin lahja, koska se on muisto, jota voi pitää esillä. Itse halusin lapsille kummikehyksen ehdottomasti kummeilta, kaikenlaisia kummilusikoita ym taas sen sijaan pidän turhana, jäävät helposti kaappiin kulkemaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Ootko vanhemmilta vinkkiä kysyny?

Vaikka ne "tinahökötykset" (kehykset siis) onkin perinteisiä ja yleisiä lahjoja kummeilta, ne on myös monen (ei toki kaikkien) halutuin lahja, koska se on muisto, jota voi pitää esillä. Itse halusin lapsille kummikehyksen ehdottomasti kummeilta, kaikenlaisia kummilusikoita ym taas sen sijaan pidän turhana, jäävät helposti kaappiin kulkemaan...

meillä lapset syö kummilusikalla alkuun ja myöhemmin viedään se kultasepälle kiillotettavaksi ja takaisin rasiaan ja ihanat muistot on jyrsitty lusikkaan =)

Yhteistyössä