L
Lissu
Vieras
Olisko tuoreita ideoita kummilahjaksi tyttölapselle? Siis jotain muuta, kuin niitä perinteisiä tinahökötyksiä ja kummilusikoita..?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Muumi-astiat (Ne lasten muki ja lautanen), Kunnon satukirja?
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Rukouskirja? Itse kysyn aina vanhemmilta toivomuksen ja myös meiltä kysytty, sillä perinteinen kummilusikka on ykkönen =)
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Ootko vanhemmilta vinkkiä kysyny?
Vaikka ne "tinahökötykset" (kehykset siis) onkin perinteisiä ja yleisiä lahjoja kummeilta, ne on myös monen (ei toki kaikkien) halutuin lahja, koska se on muisto, jota voi pitää esillä. Itse halusin lapsille kummikehyksen ehdottomasti kummeilta, kaikenlaisia kummilusikoita ym taas sen sijaan pidän turhana, jäävät helposti kaappiin kulkemaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Rukouskirja? Itse kysyn aina vanhemmilta toivomuksen ja myös meiltä kysytty, sillä perinteinen kummilusikka on ykkönen =)
Me saatiin kodin rukouskirjat papilta.