Mitä kukkia laittaisin nyt kasvamaan kesää ajatellen? Olen huono kukkien kanssa. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minni.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minni.

Vieras
Ajattelin että nyt olisi (kai?) hyvä aika laittaa kesäkukkia tulemaan, mutta mitä?! Meillä paistaa takapihalle ilta-aurinko ja paikka on kai sitten puolivarjoinen, tai puoli aurinkoinen? Jotain monivuotisia haluaisin ja lisäksi jotain helppoja hyötykasveja. Nyt kukkapenkissä on viimevuonna laitettu puutarhamulta, täytyykö se kesäksi taas vaihtaa?

Sitruunamelissa, persilja ja ruohosipuli jäi maahan, kasvaako ne kesällä taas?

Näiden lisäksi ajattelin yrittää appelsiinin, kiivin ja ehkä sitruunan kasvatusta siemenistä, kannattaako? Sadon tulemisella ei ole väliä, enimmäkseen haluan vihreyttä lisää kotiin.

Auttakaahan!

sitruunasta saa kivan puun,kun lehtiä hipaisee tulee ihana sitruunan tuoksu niistä.Paprikankin olen saanut kasvamaan,tuli siihen yksi paprikakin.Mulla kasvaa takapihalla mustaviinimarjapensaista ja seinustalla villiviini..

Meillä oli viime kesänä chilipaprika, mutta hedelmät eivät ehtineet kypsäksi asti. Se ostettiin prisman kesäpihasta. Saisikohan nyt siemenistä kesäksi valmista? Onko sitrukset vaikeita kasvattaa? Entä millainen multa niille?

Yhteistyössä