Mitä kommentoisit tähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kaveri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kaveri"

Vieras
Kaverin lapsella tulee pissavahinko lelujen päälle. Matto pesuun, pyyhitään peppupyyhkeellä loput pissat, lelut kannetaan meidän pesuhuoneeseen ja todetaan: te ette ookaan niin tarkkoja vai?...kysyvä ilme, tarkkoja mistä? Kysyin takaisin,että kuinka lapsen vahingosta voi olla tarkka, kaveri tarkensi, eikun pissan siivoamisesta...

..täh? Ai, kun mä en suuttunut sotkusta? vai, kun mä en juossut tolu purkin kanssa luuttuamaan? Mä ajattelin, että se on äidin siivottava, toki vein maton pyykkikoneeseen ja leluja pesuhuoneeseen pestäviksi. Mutta olenko mä sit sotkuinen hällä väliä tyyppi vai äh...tuo samainen kaveri saattaa tokaista esim. ruokaa laittaessani, että samallahan sä meille teet (minä:tottakai), tulee halvemmaksi..joo heille, ei meille. En mä valita, tarjoan mielelläni, mutta nuo typerät kommentit ottaa joskus päähän.

Olenks mä nipo vai kaveri tyhmä?

No kaveri on tyhmä. Mulle ei tulisi kyllä mieleenkään kerjätä ruokaa kyläpaikassa tuohon tyyliin tai yleensäkään ollenkaan. Jotenkin vaikuttaa ettei kaverillasi ole käytöstapoja.

Itse kyllä siivoaisin lapseni pissa vahingon! Ja jos usein tulee vahinkoja sanoisin ystävälle voisiko laittaa vaipan , kun tulee meille.. Ja tuohon ruoka juttuun on aivan ok. jos laita heillekkin ruokaa ja itse saat ruuan , kun olet siellä kylässä .

[QUOTE="vierailee";24471953]No kaveri on tyhmä. Mulle ei tulisi kyllä mieleenkään kerjätä ruokaa kyläpaikassa tuohon tyyliin tai yleensäkään ollenkaan. Jotenkin vaikuttaa ettei kaverillasi ole käytöstapoja.[/QUOTE]

No näin joskus mieten itsekin, vaikka ehkä mä saatan olla nipokin, kuka tietää? :D
Se, että mulle ei tulis ikinä mieleen ilmoittaa kaverilla käydessä, että me jäädään syömään, ihmetyttää kaverin avointa hyväksi käyttöä ilmaisen aterian suhteen. Emme siis koskaan ole ruokaa saaneet vastavierailulla, vaan kahvit + keksit tyyliin. Siis mielellään laitan sen ruan, koska me emme jaksa kahvilla,mehulla, nisuilla tyyliin. Samalla tulee suuremmallekin porukalle, mutta että se on itsestään selvyys kaverille, ottaa mua päähän, eli oon nipo :(

Yhteistyössä