Mitä kivaa tarjois synttäreillä LAIHDUTTAJALLE?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hep

Vieras
Vauvamme 1v synttärit lähestyy. Kummit tulevat tietysti vierailulle ja heillä on parhaillaan painonpudotus-projekti menossa. Nyt kaipaisin ideoita, et mitä kivaa tarjoisin, kun ei nyt ois kovin kohteliasta tukkia heihin jotain kermakakkua, kun kerran tiedän, että yrittävät laihduttaa....

porkkana/kurkkusuikaleita + parsaa+ selleria+ lasten maissinaksuja ja kevytkermaviilidippi. Viinirypäleitä, omenoita, vesimelonia yms. hedelmiä
Light-juomia

Olet tosi ajattelevainen!

Riippuu paljolti tarjoatko pelkästään makeita vai onko sulla myös suolaista tai jopa lämmin ruoka.
Suolaiseen pöytään on kiva lisä muillekin dipattavat kasvikset; kukkakaali, porkkana, kurkku ja pari dippiä kevytkermaviiliin tehtynä.
Sitten omenoita, luumuja ym mitä nyt kauden hedelmiä onkaan, niin esille.

Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:
mun mielestä juhlissa ei tarvii laihduttaa, ja laihduttajankin kannattaa välillä herkutella. Ja tiedätkö sä miten he laihduttaa? Millä metodilla?

Joo oon kyllä samaa mieltä, että juhlissa ei laihduteta. Itekki yritän painoa pudottaa mutta juhlissa otan kyllä tarjottuja herkkuja, mut vähän vähemmän. Pidän tiukempaa linjaa sitte kotona. Jospa kuitenkin kyhäisin jonkun kakun, sen palan koonhan saa jokainen itse säätää. Jos sitten siihen lisäks jotain hedelmä tai marjajuttua... Ja en kyllä tiedä yhtään millä metodilla he laihduttavat.

Yhteistyössä