Mitä kivaa miehelle hääpäiväylläriksi??viisaat päät yhteen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leidilike
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leidilike

Vieras
Oon miehelle järkkäämässä yllätyspäivää hääpäivänämme. oon varannu meille semmosen kajakki retken ku ollaan molemmat siitä aina haaveiltu mut mitä muuta? lapset menee mummoloihin päiväksi ja yöksi ja jotain pitäis keksiä... toki ravintolassa käydään syömässä (aattelin etukäteen soittaa joskos vois varata pöydän ja laittaa valmiiksi kynttilät tms) mutta mitä sitte? jotai hauskaa ja erilaista olis mukava mut mitä. kertokaa ideoita jos teillä on!!!!

t. hääpäiväilijä

Yllätykset on ihania! Mun mies on ainakin niin helppo, että kaikki seksijutut toimii takuulla. Miten olisi joku hierontaöljy, seksilelu ja uudet alusvatteet?
Mä oon ehkä vähän tylsä, mutta shamppanja ja seksi toimii aina!

Kiva koru,jos tykkää koruista,kalevalakoruista löytyy kivoja koruja miehille,siulle uudet seksikkäät alusvaatteet.Shampanjaa ja mansikoita,kermavaahtoa ja sulatettua suklaata ;)
keksi jotain uutta seksiin tai strippaa miehelle tai toteuta joku miehen fantasia.

Viimeksi muokattu:
Samppanja ja seksi ei toimis mulle, mulla on semmonen biologinen vika että seksihalut vähenee alkomahoolin vaikutuksesta. Eli kajakkiretken jälkeen hotelliin yöksi, siellä romanttinen illallinen jonka jälkeen yksityistä laatuaikaa.

Jos menette hotelliin yöksi, niin tilaa huoneeseen esim. hedelmävati ja ruusuja. Olethan maininnut hotelliin, että teillä on hääpäivä? Jos siellä sattuu olemaan tilaa (ja kiva henkilökunta), niin voitte hyvinkin saada vähän paremman huoneen.
Ja aamiainen huoneeseen. Ja taas tuputan sitä shamppanjaa, jos vaikka aamulla toimisi paremmin.

Mäkin järjestin ekana hääpäivänä miehelle yllätyksen.
Mentiin vihjeiden perusteella aina seuraavaan kohteeseen. Lähdettiin junalla toiseen kaupunkiin yöksi ja olin pakannut tavarat valmiiksi. Päivä käytiin erilaisissa kohteissa, iltapäivällä syömään ja illalla katsomaan stand up:ia. Sitten, kun päästiin hotelliin takaisin, pääsi hän kunnon vaahtokylpyyn. Olin varannut hyvän tuoksuista pesuainetta ja karkean sienen, jolla sitten pesin hänet "vanhaan" tapaan. Sen päälle vielä kokovartalohieronta.
Ajatus oli kyllä vielä esitellä uusia alusvaatteitakin, mutta oltiin molemmat niin väsyneitä pitkän päivän jälkeen, että nukahdettiin heti hieronnan jälkeen:D

Tohon kajakkiretkeen sopisi hyvin vaikka myös sauna jossain matkan varrella. Tosin pitää tietää, että sellainen mahdollisuus on... Tai sitten molemmille samaan aikaan joku hieronta, pientä rentoutusta ulkoilun jälkeen. Myös joku teatterielämys voisi sopia ravintola-illan päätteeksi. Tai joku keikka. Vaikea pohtia ehdotuksia, kun en tiedä, mistä miehesi pitää.

Mä kyllä veikkaisin, että päivää/päiviä ei kannata yrittää laittaa liian täyteen "pakollista" ohjelmaa. Varsinkin, jos teillä on jo lapsiakin ainakin meillä nautittaisiin ihan vaan kahdestaan olosta ihan rauhaasa, ilman kiirettä mihinkään :D

[QUOTE="Kaisa";23828305]eväät + teltta mukaan ja yöretki?[/QUOTE]

no tätä oon itekki miettiny. olis tosi kiva lähteä samoamaan jonnekki sitte... mutta sitte jos sattuuki paska keli niin se siitä..kamat valmiina oottaa ja sitte ei päästäkkään. tää on aika noloa myöntää mut mulla haluttais lähteä iltaa juhlimaanki johonki. edellisestä yhdessä käynnistä on jo miltei pari vuotta...ja olis mukava käydä viihteelläkin kun kerranki ne lapset on siellä yökylässä (seuraava kerta millon lie). olisko törppöä sellanen?

Yhteistyössä