Mitä keväällä lahjaksi eskariopeille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rouvaliini

Aktiivinen jäsen
24.09.2007
4 613
0
36
Tyttö ollu päiväkodin eskarissa tän vuoden. Viime kevääseen asti oli toisessa päiväkodissa, syksyllä alotti uudessa päiväkodissa eskarin takia. On viihtyny tosi hyvin ja varmaan nyt keväällä pitäs muistaa eskariopeja kun yhteistyö loppuu. Mitä niille siis ostas? Mitä muut ootte antanu/ajatellu antaa?

Minä olenkin jo moneen ketjuun vastannut, mutta annan tälläiset dermosilin saippuat http://www.dermoshop.com/catalog/product.asp?id=11903&f=purpose&s=clean värinä helmiäinen ja lila....Tuli joulun alla tilailtua pikkasen enempi ja jäi yli. Lisäksi vien neekerin suukkoja laatikollisen.
En yleensä tykkää tuosta lahjomis hommasta, mutta meidän eskari tädit on kertakaikkisen mahtavia tyypejä ja jaksan loputtomasti ihailla heidän innostustaan ja sitä kuinka sydämellään sitä työtä tekevät.Minulle on ihan sama mitä kahvihuoneessa puhuvat...Ovat lahjuksensa ansainneet.Ikävä heitä tulee niin minulla kuin tytöllä.

Jos saat muita vanhempia kimppaan, voisitte ostaa lahjakortin paikalliseen kukkakauppaan/puutarhaan. Tällaisen yllätyksen saimme toisten opettajien kanssa viime keväänä ja idea oli meistä kerrassaan ihana. (Kesä)kukista nautimme kaikki ja nyt saimme niistä iloa koko kesäksi usean leikkoruusun sijaan. Tähän loppuun sitten tämä perusjulistus, että emme me ihan oikeasti mitään odota ja saamme palkkaa työstämme, josta nautimme suuresti :)

En mäkään lahjomista joka vuosi harrasta ja tiedän ettei opet odota mitään kun työtään vaan tekevät, mut kun yhteistyö päättyy ja tyttö menee kouluun ni on musta kiva muistaa niitä ihania opeja. Tosin pienempi jatkaa vielä samassa hoitopaikassa, mut sit taas muistetaan kun hän aikanaan lopettaa....

Likka antaa Pentikin patalaput. Ovat käytännölliset missä vain, mutta myös tavallaan kuluva tuote eli eivät jää nurkkiin ikuisiksi ajoiksi. Ne on myös helppo antaa etiäppäin, jos ei kaipaa. Merkkituote ja pitäähän sitä nyt vähän vetää kotiinpäinkin ostoksilla.

Alkuperäinen kirjoittaja tykätty on..:
Jos saat muita vanhempia kimppaan, voisitte ostaa lahjakortin paikalliseen kukkakauppaan/puutarhaan. Tällaisen yllätyksen saimme toisten opettajien kanssa viime keväänä ja idea oli meistä kerrassaan ihana. (Kesä)kukista nautimme kaikki ja nyt saimme niistä iloa koko kesäksi usean leikkoruusun sijaan. Tähän loppuun sitten tämä perusjulistus, että emme me ihan oikeasti mitään odota ja saamme palkkaa työstämme, josta nautimme suuresti :)

Kyllä mä ainakin iahn oikeesti vähän odotan jotain pientä muistamista. Palkkahan on oikeesti tavattoman surkea suhteessa koulutukseen, työn määrään ja vastuuseen. Ja samansurkean palkan eteen joku tekee tosi paljon ylimääräistäkin ja joku toinen vaan sen välttämättömän.
Kesäkukka on aina ihana! Lahjakortti kahvilaan tai jätskille voisi myös ilahduttaa. Saippuat yms. hlökoht. hygieniaan ja kauneudenhoitoon liittyvät on naisille aina vähän siinä ja siinä.. jokaisella on kuitenkin ne omat jutut, joita käyttää. Mulla menee ainakin suoraan roskiin tai vien äidilleni.

Yhteistyössä