H
huolestunut_äiti
Vieras
Meillä on kotona omat säännöt, esim. ei saa ottaa makeata ilman lupaa vaan esim. piparia saa kun on syönyt ensin jotain muuta, ei saa heittää ruokaa lattialle, ei saa hyppiä sängyssä (menee rikki helposti), ei saa huutaa vanhemmille (eikä vanhemmat saa huutaa
), ketään ei saa haukkua, pitää seisoa kiltisti jos äiti pukee jne Saimme myös uniasiat järjestykseen eli iltatoimet+nukkumaan, se siitä.
Nyt meille kylään tulee mun kaveri jonka lapset taas saa hyppiä missä vaan, heittää ruokaa lattialle kun ei enää maistu ja sanoa vanhemmille ihan mitä vaan. Suklaata saa aina kun pyytää. Lapset olettaa, että vanhempi nukuttaa niitä yli2t ja makaa sängyn vieressä lattialla...
No, ei se mulle kuulu mitä toisen kodissa tehdään, heillä on varmasti oma tapa tehdä asioita ja kyseessä on hyvä kaveri, haluaisin pitää siihen yhteyttä ja kun se haluaa tulla meille en kehtaa sanoa ei.
Lapsetkin tykkää leikkiä yhdessä.
Mutta aina kun nähdään, lapset kysyy miks ne saa tehdä sitä ja tätä?
Ja alkaa tehdä samoja asioita. Nyt jännittää miten tää tuleva vierailu menee
Nyt meille kylään tulee mun kaveri jonka lapset taas saa hyppiä missä vaan, heittää ruokaa lattialle kun ei enää maistu ja sanoa vanhemmille ihan mitä vaan. Suklaata saa aina kun pyytää. Lapset olettaa, että vanhempi nukuttaa niitä yli2t ja makaa sängyn vieressä lattialla...
No, ei se mulle kuulu mitä toisen kodissa tehdään, heillä on varmasti oma tapa tehdä asioita ja kyseessä on hyvä kaveri, haluaisin pitää siihen yhteyttä ja kun se haluaa tulla meille en kehtaa sanoa ei.
Lapsetkin tykkää leikkiä yhdessä.
Mutta aina kun nähdään, lapset kysyy miks ne saa tehdä sitä ja tätä?
Ja alkaa tehdä samoja asioita. Nyt jännittää miten tää tuleva vierailu menee