Mitä Keravalla sijaitsevia kampaamoliikkeitä suosittelisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kotiäiti

Vieras
Mitä Keravalla sijaitsevia kampaamoliikkeitä suosittelisitte? Mitä käyttämänne kampaamo veloittaa hiustenleikkuusta, -värjäyksestä jne. (Esim. pitkien hiuksien leikkaus lyhyeksi... olalle asti, väri ja raidat...)

Suuret kiitokset asiallisille vastaajille jo etukäteen :)

Ennen käytin firehead:ia, niillä on mukavasti ajnavarauskalenteri netissä mistä näkee suoraan vapaat ajat ja saa varattua myös sieltä. Hinnasto löytyy myös netistä.

Nyt olen viimeiset 3 kertaa käynyt siinä cm-hiustalossa ja olen tykännyt paljon, etenkin Lotta niminen kampaaja on mielestäni tosi hyvä ja mukava. Myös tyttöni kävi nyt siinä cm-hiustalossa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ennen käytin firehead:ia, niillä on mukavasti ajnavarauskalenteri netissä mistä näkee suoraan vapaat ajat ja saa varattua myös sieltä. Hinnasto löytyy myös netistä.

Nyt olen viimeiset 3 kertaa käynyt siinä cm-hiustalossa ja olen tykännyt paljon, etenkin Lotta niminen kampaaja on mielestäni tosi hyvä ja mukava. Myös tyttöni kävi nyt siinä cm-hiustalossa.

Heips... minkä hintasta cm-hiustalossa on?

Mä käyn Sani Hairissa. Yhden naisen firma. Edullinen, ainakin minun fledan (ohut polkka) osaa leikata ja värjätä hyvin. Edullinen: leikkaus & väri (yksi väri) 50-60 euroa.

Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:
Mä käyn Sani Hairissa. Yhden naisen firma. Edullinen, ainakin minun fledan (ohut polkka) osaa leikata ja värjätä hyvin. Edullinen: leikkaus & väri (yksi väri) 50-60 euroa.

Missäpäin keravaa tämä on?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kivenhakkaajantie 6.Siis s-marketista terveyskeskukseen päin.Kerrrostalon alaosassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ihan keskustan tuntumassa. Kivenhakkaajantie 6, toisella puolella tietä S-marketista ja K-marketista, hiukan ylöspäin.

Yhteistyössä