mitä keksisin syyksi kun ei haluta mennä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos, mutta ei kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos, mutta ei kiitos

Vieras
miehen kummipojan rippijuhliin. Muistetaan kyllä rahalahjalla mutta kyse on miehen ex- vaimon siskon pojasta . olemme olleet aviossakin jo yli 12 vuotta ja mies erossa koko ex vaimonsa suvusta. tuntisimme itsemme vaivautuneeksi siellä kun muutenkaan ei olla yhteyttä pidetty. mies on kummipoikaa muistanut joulu ja syntärilahjoilla , siinä se. mitä sanon syyksi että emme tule. sillä emme todellakaan aijo mennä sinne vaikka kutsuttukin on.

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
"Emme valitettavasti pääse tulemaan juhliin" riittää aivan hyvin syyksi.
Kaikki selittely tuon lisäksi on aivan turhaa...
Samaa mieltä.

Tuossa on muuten syy, miksi en ole koskaan pariskuntia halunnut lasteni kummeiksi. Kun niistä kummeista tulee ex-puolisoita toisilleen, ainakin toiselle kummilapsestakin tulee "ex-kummilapsi".

Niin kai se riittää jos muistatte lahjalla jos ette missään tekemisissä oo ollu. Ja mä luulen et se kutsuki on lähetetty sillä meiningillä että toivottavasti eivät tule mut pakko kutsuu ku kerran mies on pojan kummi. Eli tuskin kauheesti tarttee selitellä miksei pääse!

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sanokaa, että olette sen verran juntteja ettette kehtaa tulla. tosi hyvä kummi...

Onko tuo kummius nyt sitten niin elämää suurempi tehtävä. Huoh!

onhan pojalla kummi miehen ex--- se toinen puolisko. ja mies on poikaa kyllä muistanut runsain mitoin...

Alkuperäinen kirjoittaja Paalinarutukka:
Niin kai se riittää jos muistatte lahjalla jos ette missään tekemisissä oo ollu. Ja mä luulen et se kutsuki on lähetetty sillä meiningillä että toivottavasti eivät tule mut pakko kutsuu ku kerran mies on pojan kummi. Eli tuskin kauheesti tarttee selitellä miksei pääse!
Minusta riittää kans. Jos ei ole aiemminkaan ollut kummilapselleen kuin "lahjakummi", niin tuskin kummilapsi odottaa yhtään sen enempää nytkään.

sanokaa, että olette sen verran juntteja ettette kehtaa tulla. tosi hyvä kummi...

tähän peesi! aika itsekästä jättää kummilapsen juhla väliin koska on itse vaivautunut. Ei se kummius todellakaan ole sitä, että muistetaan lahjoilla.

Jos miehesi on kummi niin kummius ei lakkaa vaikka tulisi avioero.
Ymmärrän jos tuntuu vaikealta mennä heidän kotiinsa juhliin, mutta varmasti kummilapsestakin olisi mukavaa jos tulisitte kirkkoon ja kirkon pihalla onnittelisitte ja antaisitte lahjan.

Alkuperäinen kirjoittaja mari:

tähän peesi! aika itsekästä jättää kummilapsen juhla väliin koska on itse vaivautunut. Ei se kummius todellakaan ole sitä, että muistetaan lahjoilla.

sitä ajoin takaa. todella noloa olla menemättä KUMMILAPSEN RIPPIJUHLIIN!!!

noloa kummille, ikävää lapselle
En usko, että on erityisen ikävää sille lapsellekaan. Jos kerran kummi ei ole vuosiin pitänyt muuta yhteyttä kuin lähettänyt synttäreinä ja jouluna lahjapaketin, niin melko vieras ihminenhän se kummi lapselle on. Saattaisihan se kummilapsikin olla vähän vaivautunut, jos yks kaks vuosien jälkeen kummi ilmaantuukin paikalle. Toki voisi olla ihan mielissäänkin, mutta tuskin tämä kummilapsi edes odottaa, että ko kummi tulisi rippijuhliin. Mun junnun rippijuhlat eivät olisi menneet millään tavalla pilalle, vaikkei isänsä puolen isovanhemmat olisikaan rippijuhliin tulleet. Junnu kun ei edes odottanut, että tulisivat. Eivät olleet vaivautuneet näkemään pojanpoikaansa yli kymmeneen vuoteen, joten olivat junnulle jo kutakuinkin merkityksettömiä ihmisiä. Sukua kyllä, mutta eivät läheisiä. Ihan mielissään kyllä oli, kun isovanhemmat kaikkien yllätykseksi tulivat. Ties vaikka tulisivat aikanaan junnun häihinkin.

Yhteistyössä