Mitä keksisin näiden pallojen tilalle tuohon oksaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Aijaa.com - 7260365.jpg

Talo ja Koti lehdestä bongasin joulunalla tuollaisen oksan missä oli palloja. Tosin siinä lehdessä siihen oli laitettu lasisia joulupalloja. Itse sovelsin ideaa sen verran, että tein tuollaisia kaamospalloja villalangasta ja laitoin niitä. Minusta kiva.

Voisikohan tuota pitää vielä talven? Ei ole niin jouluinen kuitenkaan? Vai mitä ehdotatte pallojen tilalle tuohon oksaan roikkumaan? Joko nyt tai keväämmällä.

Ideoita jos sais. :)

Niin ja siis tuo on olohuoneen yhdellä isolla seinällä lipaston yläpuolella.

Kaverilla on käpyjä, niitä varmaan vaan hankala tähän aikaan vuodesta löytää.
Pääsiäiseksi vois jotain koristemunia laittaa :D
Keväämmällä jotain kukkia/vihreitä lehtiä, ei siis oikeita.

[QUOTE="vieras";22827350]Kaunis :). Minusta sopii hyvin koko talven koristeeksi. Ei ole liian jouluinen. Kaamospallo :D.[/QUOTE]

Eiks noita tommosia narupalloja sanota kaamospalloiks. :) Tai mistä lie olen nimen bongannut. Tuollaisiin olen sen yhdistänyt kuitenkin. :)

[QUOTE="vieras";22827355]Kaverilla on käpyjä, niitä varmaan vaan hankala tähän aikaan vuodesta löytää.
Pääsiäiseksi vois jotain koristemunia laittaa :D
Keväämmällä jotain kukkia/vihreitä lehtiä, ei siis oikeita.[/QUOTE]

Tee valkoisia palloja jos haluat raikkaamman tai lumihiutaleita.
-multa ei kannata kysyä kun en sit osaa lopettaa-

[QUOTE="vieras";22827369]Tee valkoisia palloja jos haluat raikkaamman tai lumihiutaleita.
-multa ei kannata kysyä kun en sit osaa lopettaa-[/QUOTE]

Ihan pelkkiä valkoisia palloja en viitsi laittaa. Tossa on siis nyt neljä valkoista palloa. Tapetti on valkoinen niin tuntuu, että hiukan väriäkin saa seassa olla. :)

[QUOTE="alkup";22827375]Ihan pelkkiä valkoisia palloja en viitsi laittaa. Tossa on siis nyt neljä valkoista palloa. Tapetti on valkoinen niin tuntuu, että hiukan väriäkin saa seassa olla. :)[/QUOTE]

Hopeisia? Harmaita?

[QUOTE="vieras";22827384]Hopeisia? Harmaita?[/QUOTE]

Siis tuossa on nyt neljä valkoista palloa, kolme tummanruskeaa ja kolme tuollaista harmahtavan vaaleanruskeaa. Eli siis ehkä jotain muuta kuin palloja, jos alan vaihtaa.

Mun mielestä on hieno noin! Ei ole jouluinen.

Mutta keväämmällä kun alkaa kaipaamaan väriä, niin laittaisko noiden tummimpien tilalle vaikka hennon virheitä palloja?

[QUOTE="alkup";22827367]Eiks noita tommosia narupalloja sanota kaamospalloiks. :) Tai mistä lie olen nimen bongannut. Tuollaisiin olen sen yhdistänyt kuitenkin. :)[/QUOTE]
Näköjään muuten. Varsin hassu nimi :).

Itsellä oli yhtenä varovaisena ajatuksena laittaa juuttinaruun pienet pyykkipojat ja siitä mustavalkoisia kuvia muutamia ruohon roikkumaan. En tiedä miten kuolleena syntynyt ajatus on.

Yhteistyössä