Mitä kasvissyöjät syö...

26.03.2006
969
0
16
Joo siis idioottimainen kysymys, mutta kun olen nyt kohdannut monia lihavia kasvissyöjiä niin mietityttää mitä ne oikein syö jotta ne lihoo niin paljon???

ja siis itse en ole mikään keijukainen pikemminkin tonnikeiju mutta mua vaan tuo mietityttää että mitä ne syö...

toi on sitten niin yleinen olettamus että kasvissyöjät on hoikkia. kun eihän me nyt pelkkää raakaa porkkanaa syödä, vaan se ruoka valmistetaan eri tavoin ja siinäkin voi käyttää rasvaa, juustoa, kermaa. plus siihen päälle makaronit, riisit, roskaruoka, herkut...

Ei se kasvisruoka ole välttämättä sen laihduttavampaa kuin muukaan ruoka. Mm. kermat ja herkut lihottaa samallatavalla kasvissyöjää kuin sekasyöjääkin.

Mutta noin lyhykäisyydessään vastaus varsinaiseen kysymykseen: kasvissyöjät tai oikeastaan vegaanit eivät syö eläinperäisiä tuotteita, muita kyllä. Mm. tofua, papuja, ituja, soijatuotteita jne.

Mulla on kasvissyöjä-tuttu, jonka jokainen ruokaohje alkaa suunnilleen näin: otetaan litra kermaa ja puoli kiloa voita ;) Ja suklaata hän syö varmaan levyn päivässä. Vaan silti on kyllä ihan normaalipainoinen, kun liikkuu niin paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Mulla on kasvissyöjä-tuttu, jonka jokainen ruokaohje alkaa suunnilleen näin: otetaan litra kermaa ja puoli kiloa voita ;) Ja suklaata hän syö varmaan levyn päivässä. Vaan silti on kyllä ihan normaalipainoinen, kun liikkuu niin paljon.

Ei ainakaan vegaani ole, jos kerran voita käyttää. (mutta ethän niin väittänytkään :D )

Alkuperäinen kirjoittaja Valtsu harmailee:
Mutta noin lyhykäisyydessään vastaus varsinaiseen kysymykseen: kasvissyöjät tai oikeastaan vegaanit eivät syö eläinperäisiä tuotteita, muita kyllä. Mm. tofua, papuja, ituja, soijatuotteita jne.

Kasvissyöjä eli Vegetaristi taas käyttää eläinkunnan tuotteitakin, erotuksena vegaaniin. Joten et oikeastaan vastannut kysymykseenkään :D

Yhteistyössä