Mitä karkkeja voi imettävä syödä?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sokerihimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sokerihimo

Vieras
Siis kun suklaa aiheuttaa lapselle vatsanpuruja ja neuvolassa sanoivat, että hedelmäkarkit samoin, kun niissä on väriaineita. Purkkaa ei missään nimessä kuulemma...
Olen lopettanut tupakoinnin ja karkit ovat toinen paheeni.. Mitäs makeaa voisin syödä? (Jäätelö poissa laskuista vihlovien hampaiden takia)

Mä oon syöny molempien lasten raskausaikoina ihan oikeesti joka päivä suklaata eikä meidän lapsilla ole koskaan ollut mahanpuruja ja yöt on nukuttu täysin synnäriltä lähtien. Kun syö paljon suklaata tulee onnellisia lapsia :D

No toki voin syödä, mutta kun poika huutaa ainakin suklaan syönnin jälkeen mahaansa ja samoin irtokarkkien jälkeen. Ajattelin vain, että onko jollain ideoita, mitkä karkit eivät tekisi lapsen vatsaa kipeäksi.

neuvoloiden mielestä äiti ei voi syödä mitään. ja jos ei syö se on paha. itse söin hahahaaa kaiken mikä eteen tuli ja poika on terve 5v riiviö. ei kasvanu ylimääräistä häntää eikä muuttunu pilkulliseks.

Alkuperäinen kirjoittaja Satuja:
Mä oon syöny molempien lasten raskausaikoina ihan oikeesti joka päivä suklaata eikä meidän lapsilla ole koskaan ollut mahanpuruja ja yöt on nukuttu täysin synnäriltä lähtien. Kun syö paljon suklaata tulee onnellisia lapsia :D

Tämän meidän kolmosen kohdalla en voi suklaata syödä, huutaa ihan karrella vatsaansa :(

Alkuperäinen kirjoittaja Satuja:

Mä oon kuullu samaa että jos raskausaikana syö suklaata tulee onnellisia lapsia.
Mutta nyt olikin kyse imetyksen aikana syödyistä.

AP: Mitenhän kävis ne malaco truly karkit?

Mitä, en ole kuullutkaan että imettäessä ei saisi syödä karkkeja tai suklaata. Hyvällä halulla olen kaikkien lasten imetysajat vetänyt hedelmäkarkkeja, trulyjuicyja, erilaisia suklaita, kaikkea muutakin herkkua ja naposteltavaa.

Väriaineita on ruokatuotteissakin yllättävän monessa, anna mennä hedelmäkarkkeja vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Mä en esikoisen jälkeen voinut syödä 3kk mitään herkkuja :snotty:

Näin käy varmaan muullekin, poika huutaa heti jos jotain ylimääräistä suuhuni pistän :(

Omareita söin jouluna, ei hyvä...

Pitää vaan aatella että lyhyt aika se loppujen lopuksi on :hug: ja leipoa ite paljon, vaikka mokkapaloja :)

Yhteistyössä