H hansson Uusi jäsen 17.03.2008 3 0 1 28.06.2008 #1 Oletteko havainneet, onko vielä asioita/tavaroita, joita kannattaa ostaa Tallinnasta ? Vai onko hintataso ja aivan Suomen tasolla ? Kaikki vinkit otetaan vastaan !
Oletteko havainneet, onko vielä asioita/tavaroita, joita kannattaa ostaa Tallinnasta ? Vai onko hintataso ja aivan Suomen tasolla ? Kaikki vinkit otetaan vastaan !
M mä Vieras 29.06.2008 #3 Ei mitään. Hinnat suunnilleen samat ja halvoissa taas laatu on surkee(esim. piraatit) . Neuleet ja muut käsityöt on varmaankin lähes ainoat mahdolliset.
Ei mitään. Hinnat suunnilleen samat ja halvoissa taas laatu on surkee(esim. piraatit) . Neuleet ja muut käsityöt on varmaankin lähes ainoat mahdolliset.
A Ailakki Jäsen 04.07.2006 359 0 16 29.06.2008 #4 Itse käyn aina apteekissa. Tuon mm. lasten Panadolia, pullon hinta on sama kuin Suomessa, mutta koko on kaksinkertainen.
Itse käyn aina apteekissa. Tuon mm. lasten Panadolia, pullon hinta on sama kuin Suomessa, mutta koko on kaksinkertainen.
K kuulapyssy Aktiivinen jäsen 27.07.2006 5 618 0 36 29.06.2008 #5 apteekki on ihan vakio missä käyn.... särkylääkepaketin saa reilu eurolla...niitä tulee ostettua iso läjä =) ja tupakkaa tietysti
apteekki on ihan vakio missä käyn.... särkylääkepaketin saa reilu eurolla...niitä tulee ostettua iso läjä =) ja tupakkaa tietysti