mitä kaikkee hajoavaa nilkassa on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
mul joskus vuonna nakki meni nilkka yhellä keikalla kun joku astu jalan päälle. se meni ohi parissa päivässä ja nyt se tuli taas!! siis ihan yhtäkkiä ei pysty astuu YHTÄÄN eikä koskee koko koipeen,mut ei se kuitenkaan turvoksissa ole :o jouduin konttaan äsken keittiöön ja vessaan ku ei jalka kestä yhtä astumista :ashamed:
lääkäriin pääsen vasta illalla päivystykseen ku en ite voi ajaa autoo,et jos jonkun palstadiagnoosin sais siks aikaa? :D

En tiiä, mut mulla on polvessa joku rikki ja ai että mua kyrpii |O |O |O Meni suunnistaessa ja nyt viikon verran on juilinut kun koukistan jalkaa...fillaroida ei voi kun tuntuu että siellä nuljuu joku ja on sijoiltaan. Diagnoosia vaan tännekin jos joltain löytyis :D :saint:

En tiedä jalastasi,mutta mulla meni joskus 15vuotta sitten nilkasta nivelsiteet ja se oli tosi tuskasta ja vieläkin nilkka temppuilee tasaisin väliajoin eli on tosiaan toimintakyvytön hetken aikaa,menee kyllä kuntoon aina itsestään.

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Nivelsiteet on sellainen, joka sitten uusiutuukin helposti. :/

No nepä multakin meni toukokuussa ja sillä ei yhtään astuttu. :'( Helposti on sen jälkeen nyrjähdelly ja menny kipeäksi, mutta mennyt onneksi äkäseen ohi ja olllut paljon pienempää kipua.

Mee lääkäriin!

Yhteistyössä