mitä kaikkea olet valmis tekemään rakkaasi vuoksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja year of my life
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä taas en taho kuolla mieheni puolesta, koska tahon että hän itse pääsee parempaan paikkaan. No en nyt tietenkään vielä taho! Mutta siis todellaki, en halua kuolla kenenkään puolesta vaikka rakastaisinki kovasti. :)

Olisin valmis tekemään monenlaisia juttuja...ei sitä nyt yhtäkkiä osaa sanoa. Ku ei voi tietää mitä elämä eteen tuo. Olen valmis auttamaan, tukemaan, rakastamaan kaikissa elämän tilanteissa.

Siivoaisin sotkuja, pesisin kusisia kalsareita, tekisin ruokaa, hoitaisin lapsia, rakastaisin ja haluaisin vastarakkautta. Kuolemaan en suostu muiden kuin lasteni puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat not kirjautunut:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Olen valmis tulemaan sen äidin kanssa toimeen ja sulkemaan suuni usein, kun tekee mieli arvostella sitä naista.

peesaan tätä!!

Kuin myös:)
Miten ihanaa ois elämä ilman anoppia!!
Ootte onnellisia te joilla anoppi ei tunkeudu jokapäiväiseen elämäänne kaikkien neuvojensa kanssa.

Ruoat, pestä pyykit, siivota, hoitaa lapset, pitää hyvänä, kuunnella, tukea, kannustaa ja lohduttaa, antaa nukkua tarpeeksi että hän jaksaa tehdä töitä niin paljon kun tekee meidän yhteiseksi hyväksi ja kertoa kuinka tärkeä ja rakas hän on =)

kuolemaan en valmis olisi koska hän ei kykenisi huolehtimaan yksinään lapsistamme. tällä hetkellä olen valmis asumaan hänestä erossa, rakastamaan, auttamaan ja tukemaan jotta hän saisi itsensä kuntoon. haaveena että hän joskus vielä asuisi kanssamme.

Yhteistyössä