mitä jumalan tähden teen noiden lasten kanssa?! PÄÄ PAMAHTAA!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "uupunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"uupunut"

Vieras
olen puoli kahdeksasta juossut kipeän selkäni ( kohta varmaan taas leikkaus edessä!) kanssa yläkerrassa kiskomassa 2v poikaa pois siskonsa kimpusta. nyt en jaksa enää jumalauta!! siellä se tyttö itkee ja huutaa että tahtoo nukahtaa, pikkuveli kikattaa ja paiskoo ovia..

tälläistäkö tämä nyt sitten on? mikä helvetin hulluus minuun iski kun lapsia tein?! :O
olen menettänyt laten myötä terveyden ja ulkonäön: mahahaava, riestaava selkä, silmäpussit, ylipainoa..

mies on viikot pois toisella paikkakunnalla, piti tulla
tänään mutta potee yrjötautia. mies saisi nuo varmaan lopettamaan ihan pelolla, eli tukkapöllyllä mutta itse en halua mennä siihen.. omat hiukset kyllä revin kohta päästä!

Mitä jos nukuttaisit ne? Lapset kainaloon, kiva kirja iltasaduksi ja sitten lapset nukahtavat äidin kainaloon. Joo, vaatiihan se läsnäolon joka ilta, mutta minusta se on hieno hetki lasten kanssa ja kukaan meillä ei huuda eikä kilju.

Poika omaan sänkyynsä. Menet yläkertaan siksi aikaa, että lapset ovat nukahtaneet. Oman jaksamisen vuoksi, ainakin minun, on pakko pitää säännöistä ja rutiineista kiinni. Otat vaikka pojan viereen,jos ei muu auta.

Tuo, että on rutiinit kunnossa rauhoittaa lapset. Tietävät, mitä tehdään seuraavaksi. Oma pääkin pysyy ehjänä, kun lapset menee hyvällä mielellä nukkumaan.

Koskaan, ikinä ei ole oikein pelolla saada lapsia tekemään jotain. Siitä seuraa vain suurempia ongelmia, jotka näkyvät tuleivaisuudessa, jos eivät vielä näy!!

Yhteistyössä