Mitä joulumuistamista pph:lle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

juuei

Aktiivinen jäsen
14.02.2005
7 292
0
36
Ennen kuin lapseni olivat hoidossa ihmetelin aina miksi ihmiset haluavat viedä hoitajille lahjoja. Lapset aloittivat hoidon lokakuussa ja nyt tosiaankin haluaisin antaa hoitajallekin jotain.

Mitäs te muut olette keksineet? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Maamikki:
Esim. Pentikistä jotain pientä, yleensä kaikki arvostaa Pentikin lahjoja. Sieltä saa n. 15-20 eurollakin tosi kivoja juttuja.

Onko näin? Itse en haluaisi saada koriste-esineitä tms. Tosi harvat tietää mitkä on mun makuun ja mitkä ei. Mut toisaalta jos ostais jotain oikein jouluista, niin ei sitä tarvii aina pitää... Mulle olis tullu mieleen viedä vaikka joku hyvä kuivakakku, mutta hoitajalla on keliakia.

Hoitajana sanoisia että ne pienet muistamiset on olleet jotenkin koskettavia. ja aikojen vieriessä tulee lapsi/perhe mieleen kun muistoa katselee.
Olen saanut kynttilälyhtyjä,tyynyliinoja,tarjottimen,piirakkavuuan,tauluja,muumi mukeja, kuusenkoristeita,pöytäliinoja kynttilöitä, sauntonttuja jne. mm

Anoppi oli muutama vuosi sitten vielä pph ja joka joulu lasten vanhemmat toi kukkia, jos vaikka minkälaista asetelmaa. Anoppi sanoi että kauniitahan ne on mutta kun niitä tuli kuudestakin perheestä niin sanoi olevan hieman liikaa. Olisi siis toivonut saavansa ihan jotain pysyvämpää. Nyt ei siis ole mitään esinettä muistuttamassa hoitolapsista.

No, entäs satu-/leikki- tai askarteluvinkkikirja ja sinne lasten tekemä kirjanmerkki, lasten pujottelema koru/avaimenperä/silmälasinauha tms. Kynttilöitä, suklaata ym. varmaan saavat tarpeeksi.

Itse taas tykkään saada (ope olen) lahjaksi jotain pysyvää.
Ja tosiaan, jos ostaa jouluisen koriste-esineen niin ei tarvii aina olla esillä, joulunaikaan vaan. Mun mielestä nytkin Pentikissä aivan ihania kynttilälyhtyjä, sisälle siis, semmoisia pyöreitä joissa on kynttilälle se pidike, jossa se on ja jonka avulla se on helppo sytyttää se kynttilä, se pidike kun otetaan pois sieltä lyhdystä sytytyksen ajaksi. Sekin maksaa vain n. 15e. Ja hyvin on neutraali, sopii kaikkeen sisustukseen.

Alkuperäinen kirjoittaja MilliMenninkäinen:
No, entäs satu-/leikki- tai askarteluvinkkikirja ja sinne lasten tekemä kirjanmerkki, lasten pujottelema koru/avaimenperä/silmälasinauha tms. Kynttilöitä, suklaata ym. varmaan saavat tarpeeksi.

Tuo ois ihana, itse opena tykkäisin vastaavasta!!!

tai ihan vaan joulukukka tai konvehtirasia, ellei muuta keksi. Mun mielestä on kohteliasta muistaa ihmistä, joka päivät hoitaa omia lapsiani! Mutta kuten huomaa, meitä on jokalähöön...

Yhteistyössä