Mitä jos sulla olisi yksi lapsi 11v, niin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
harkitsisitko edes lisää lapsia tai toista lasta? Mä en ole edes miettinyt asiaa sen tarkemmin, että jääkö ainokaiseksi vai haluaisinko vielä lisää lapsia. Aina vaan ajatellut, että elämä menee niinkuin menee, suuremmin sitä suunnittelematta.

Ja nyt kun olen vähän jo miettinyt. Niin toisaalta haluaisin, mutta on "yksi" syy miksi en. Eli kun elämä on nyt niin "helppoa". Ei tarvitse kärsiä väsymyksestä. Pystyy tuosta vaan lähteä jonnekin ilman lasta eli ei ole enää niin kiinni lapsessa. Ei tarvii olla koko ajan syöttämässä lasta, pesemässä, vaihtamassa vaippoja, pukemassa, nukuttamassa yms.

Ja mut toisaalta tuo kaikki olisi taas ihanaa. Mutta ei väsyneenä kiitos.

Kuopus on 16 ja joo, teen vauvaa sinkkuna, hedelöityshoidoilla. Eli jokainen päättää itse, ja mun mielestä tää on mulle sopiva ratkaisu. Näkee sit, tuleeko sitä vauvaa enää, ei se ole itsestäänselvyys.

Saas nähdä mitä elämä tuo. En suunnittele niin pitkälle. En halua toista lasta, vauvat on rasittavia ja sitten ois taas niin sidottu.. nyt on niin helppoa. Mutta jos sattusin tiineeksi tulemaan miesystävän siemenestä, niin kyllä se raskaus sais kantaa hedelmää myöskin.

Elämä on kuin suklaarasia... koskaan ei tiedä..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
no meillä on juurikin tuo tilanne :) tyttö on 11 v ja ennen nykyisen miehen tapaamista ajattelin,etten halua enää toista lasta,juuri tuosta syystä,että elämä on helppoa tytön ollessa jo niin iso.joku puoli vuotta sitten ajattelin,että toinen ( ja viimeinen,kun en itsekään enää mikään nuori ole ) lapsi saa tulla,jos on tullakseen.Nyt sitten odotellaan iltatähteä vkoilla 12+1,enkä ajattele,että olen lapsessa kiinni,onhan lapsella isäkin olemassa.
Aion jatkaa salilla käymistä,kavereiden tapaamista jne kuten tähänkin asti vauvan syntymän jälkeen..

Yhteistyössä