Mitä jos kaipaakin eksää takaisin ja eksä on suhteessa ja onnellinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
:/ Enpä ois uskonu et näin kävis. Erottiin viisi vuotta sitten. Meillä oli vaikea suhde jossa oli paljon mustasukkaisuutta molemmin puolin. Eron jälkeen pidettiin yhteyttä välillä, kirjoiteltiin sähköpostiviestejä ja tekstiviestejä. Mies löysi uuden naisen eikä ole pitänyt yhteyttä. En halua heidän väliinsä koska mies on onnellinen. Mutta haluaisin pitää yhteyttä mieheen. :/

Niin se taisi mennä.. Kuitenkin kaipaan häntä kovasti. Meillä oli todella paljon tunteita ja olin tosi maassa kun erosimme. Hän ei olisi halunnut erota ja odotti mua pari vuotta takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ohi meni. Anna toisten olla onnellisia, ei aina voi ajatella "minä haluan..."

Nyt kyllä ymmärsit väärin. Jos olisin ilkeä kusipää, olisin ottanut jo yhteyttä tähän mieheen koska tiedän että hän rakasti minua paljon aikoinaan.
Kirjoitan tänne koska minulla on paha mieli, en sen takia että olen itsekäs haluan syitä miksi ottaisin yhteyttä tähän mieheen.

no mulla sama juttu. Tosin erottiin vuosi sitte je meillä yhteinen lapsi. Muttä exän nyksä ei oikein hälle sovi niillä on alkanu oleen paljon riitoja ja se nyksä on erittäin mustis ja muutama päivä sitte juttelin exän kaa puhelimes ja sano mulle että olen tosi ihana jne. eli mulla kuitenkin on ehkä mahiskii saada ukko takasi ;D

Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Jäikö teillä asiat selvittämättä?
Mulla yksi vanha suhde kaivelee välillä ihan vaan sen takia kun ei selvitetty asioita ennenkuin jatkettiin elämää.

Jäi. Koko ero ja yhdessäolo jäi selvittämättä. Monta kysymystä jäi.
Olisi helpottavaa jos saisin vastauksia kysymyksiini. Ero tapahtui niin äkisti, emmekä eron aikoihin jutelleet kertaakaan.
Se on kauhea tunne kun ei pysty puhumaan asioista jotka mietityttää, voimia sullekin!

Alkuperäinen kirjoittaja sd:
Mahtaako olla vieläkin sitä mustasukkasuutta ilmassa??? Itse ei halua, mutta kukaan muukaan ei saisi saada :(

Mistä sinä tuon voit noin varmaksi sanoa? Ei se, että kaipaa eksää tarkoita että on mustis, kateellinen ja pikkusieluinen. Voi kaivata sitä rakkautta ja tunnetta, mikä oli kun rakasti paljon. Olen onnellinen jos hänellä on kaikki hyvin. Ei se kuitenkaan sitä poista, että voisin olla surullinen sen takia että meidän rakkautemme ei onnistunut. Ei elämä ole noin yksioikoista ja suoraviivaista kuin ajattelet.

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
no mulla sama juttu. Tosin erottiin vuosi sitte je meillä yhteinen lapsi. Muttä exän nyksä ei oikein hälle sovi niillä on alkanu oleen paljon riitoja ja se nyksä on erittäin mustis ja muutama päivä sitte juttelin exän kaa puhelimes ja sano mulle että olen tosi ihana jne. eli mulla kuitenkin on ehkä mahiskii saada ukko takasi ;D

No, toivottavasti löydät rakkautesi, oli se eksä tai joku muu.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Jäikö teillä asiat selvittämättä?
Mulla yksi vanha suhde kaivelee välillä ihan vaan sen takia kun ei selvitetty asioita ennenkuin jatkettiin elämää.

Jäi. Koko ero ja yhdessäolo jäi selvittämättä. Monta kysymystä jäi.
Olisi helpottavaa jos saisin vastauksia kysymyksiini. Ero tapahtui niin äkisti, emmekä eron aikoihin jutelleet kertaakaan.
Se on kauhea tunne kun ei pysty puhumaan asioista jotka mietityttää, voimia sullekin!

Tämä on paha juttu, tiedän tunteen. Itselläni on ollut ihan sama tilanne. Onneksi ollaan pystytty nyt exän kanssa selvittelemään pahaa sotkua, joka aikoinaan jäi selvittämättä. Silti ne olisi jo vuosia sitten pitänyt selvittää nokakkain eikä viesteilemällä, kuten nyt on tehty.

Yhteistyössä