mitä järkeä ottaa eläimiä liukuhihna meiningillä ja sitten luopua niistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jo vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jo vain

Vieras
eräs tuttavani hankki miehensä kanssa koiran, kun odottivat ekaa lasta. pian pojan syntymän jälkeen he luopuivat koirasta, koska heillä ei ollut aikaa hoitaa koiraa ja koira ei hyväksynyt vauvaa. meni jonkun aikaa, kun he päättivät hankkia kissan ja pian sen perään toisenkin kissan. jälleen he luopuivat kissoista, kun toinen poika syntyi. muutama kuukausi sitten he hankkivat jälleen koiran ja odotan jo mielenkiinnolla, koska luopuvat siitäkin.

Nii-in. Tutuillani on aiemmin ollut kissoja ja vieneet niitä eläinyhdistykseen niin monta, ettei ota sinne enään vastaan heiltä yhtään eläintä. Sen jälkeen kun itse olen heidät oppinut tuntemaan, heillä oli ensin koiran pentu siihen asti, kunnes se muutamassa kuukaudessa kasvoikin isoksi. Sitten ottivat 2 kissaa ja taas kaksi kissaa, yhden kissan, yhden niistä saivat pois jonnekin ja ottivat toisen tilalle. Kun kissoja oli 5 ne olikin kauheita ja veivät ne metsään. Nyt taas ovat yksi kerralaan ottaneet 3 kissaa... saa nähdä miten jatkuu...

On kyllä sydämetöntä ja hullua toimintaa! Toivon totisesti ettei kukaan anna heille enää yhtään lemmikkiä. Yritä ottaa asia tuttusi kanssa puheeksi. Hullujako ne on?

Alkuperäinen kirjoittaja ööhg;25044581:
Anna kun arvaan, ovat ottaneet sekarotuisia.

anteeksi, kun en ole ollut kommentoimassa. palasin juuri nyt koneelle. niin, koirat ovat olleen ihan rotukoiria papereineen kaikkineen, kissat maatiaiskissoja.

Mä tunnen kanssa ihmisen, jolla ollut kolmessa vuodessa 5 koiraa, kaksi kissaa, kani ja fretti. kaikista luopunut parin kuukauden pitämisen jälkeen. Kaikki eläimet olleet yksitellen, paitsi nyt on kaksi koiraa, jotka ovat uuden miehen koiria. En vaan pysty ymmärtämään tällaista.

Alkuperäinen kirjoittaja öögh;25044616:
Seropeista ei tiedä yhtikäs millaisia ne ovat. Saattaa saada todella paskan yhdistelmän.

ei sekarotuisissa mitään vikaa ole, oli koira sitten rotukoira tai monien rotujen yhdistelmä on ongelmakoira aina omistajasta itsestään kiinni, eli vika on kyllä siellä hihnan toisessa päässä ei eläimessä :)

Yhteistyössä