M
minä
Vieras
Laittakaa linkkejä kivoihin vaatteisiin. Tarkoitus olisi lähteä baariin, ja jos on helle, niin ei ole mitään kivaa päälle laitettavaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:isokokonen vai läski?
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Minä pitäydyn farkku, korkokengät ja tunika-linjassa. Tosin, nyt kun on lähtenyt tuo rellukka edestä ja vyötäräkin löytynyt, taidan uskaltautua baariin vähän vartalonmyötäisemmässäkin...
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Minä pitäydyn farkku, korkokengät ja tunika-linjassa. Tosin, nyt kun on lähtenyt tuo rellukka edestä ja vyötäräkin löytynyt, taidan uskaltautua baariin vähän vartalonmyötäisemmässäkin...
Ethän sä ollut aikaisemminkaan iso.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Ite käytän legginsejä ja tuubimekkoa, mun lempiasu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Minä pitäydyn farkku, korkokengät ja tunika-linjassa. Tosin, nyt kun on lähtenyt tuo rellukka edestä ja vyötäräkin löytynyt, taidan uskaltautua baariin vähän vartalonmyötäisemmässäkin...
Ethän sä ollut aikaisemminkaan iso.![]()
No olinhan![]()