Mitä illan suunnitelmissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Itsellä ruoka juuri uunissa tulossa herkku broileria+(riisiä ja uusia perunoita+salaattia)..myöhemmin kun viileämpää käydään miehen ja koiran kanssa iltalenkillä ja sen jälkeen lähdetään moottoripyöräilemään. Ihana ilma ja vapaata niin mikäs tässä ollessa...mies nukkuu nyt "päikkäreitä" kun ollut tänään töissä. Näin iltasin sitä innostuu pärräilemään kun on viileämpää, ei paljoa hoksita vetää päälle 32 asteessa varusteita. :) Mutta mitä teillä suunnitelmissa? :)

syödä pizzaa, juuri tultiin uimasta, ja oli kiva tulla pizzan kansssa puhtaaseen kotiin jonka olin päivällä siivonnut..nyt löffitään ja kattelaan telkkaria, ei tän mahan kanssa enempää jaksa touhuta :D

Kotona ollaan, eikä mitään ihmeempiä tehdä, ei jaksa yksinkertaisesti, tänään piti jättää omalta osalta salikin väliin..

Alkuperäinen kirjoittaja rv 20+6:
syödä pizzaa, juuri tultiin uimasta, ja oli kiva tulla pizzan kansssa puhtaaseen kotiin jonka olin päivällä siivonnut..nyt löffitään ja kattelaan telkkaria, ei tän mahan kanssa enempää jaksa touhuta :D

Minä myös siivosin aamulla, ihana kävellä paljain jaloin kun tuntee miten puhdasta on..ei koko ajan tunnu jaloissa kivenmuruja tms. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja rv 20+6:

Minä myös siivosin aamulla, ihana kävellä paljain jaloin kun tuntee miten puhdasta on..ei koko ajan tunnu jaloissa kivenmuruja tms. :D

Mäkin siivosin sillä aikaa kun mies oli lasten kanssa pihalla. Lapset toi sen hiekkalaatikon mukanaan sisälle...